اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نوجوانان

برترین‌های پرس سینه قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان قم از معرفی برترین‌های این رقابت‌ها در پایان رقابت مدعیان رده سنی نوجوانان خبر داد.

برترین‌های پرس سینه قم معرفی شدند

داوود زند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: پیکارهای پرس سینه قهرمانی استان قم در تمام دوره‌های خود شاهد حضور حداکثری علاقمندان پر تعداد این رشته بوده است و در این دوره نزدیک به 200 نفر از چهره‌های مدعی برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: مدعیان کسب عناوین برتر این دوره از مسابقات در رده سنی نوجوانان و در اوزان مختلف در سالن ورزشی راحله قم برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت کردند که در پایان نفرات برتر تمام اوزان معرفی شدند.

مسئول برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان قم افزود: رقابت‌های رده سنی جوانان در 9 وزن و با جدال نزدیک مدعیان کسب عناوین برتر در سطح بسیار بالایی برگزار شد و شاهد بروز استعدادهای بسیار خوبی در بین شرکت‌کنندگان بودیم.

وی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت بدن‌سازی و پرورش اندام استان قم، نوجوانان شرکت کننده در اوزان 53، 59، 66، 74، 83، 93، 105، 120 و به اضافه 120 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

زند اضافه کرد: در پایان این مسابقات و در وزن 53 کیلوگرم رده سنی نوجوانان امیرحسین میرفتاح موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، در این وزن ایمان قارلقی در جایگاه دوم ایستاد و عنوان سوم به محمدرضا دولت‌بیاتی رسید.

وی افزود: ‌در وزن 59 کیلوگرم یاسر چاقری موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شد، در این وزن محسن قانعی مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و عنوان سوم به محمد امانی رسید.

مسئول برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان قم ادامه داد: در وزن 66 کیلوگرم محمدعلی محسن‌زاده در جایگاه نخست ایستاد و با کسب عنوان قهرمانی به کار خود پایان داد، ضمن اینکه عنوان نایب قهرمانی به عرفان مسعودی رسید و عنوان سوم را حمید عبدی کسب کرد.

وی اضافه کرد: در وزن 74 کیلوگرم سعید غلامی موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شد، در این وزن نیما برزگران عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و محمود افشار در جایگاه سوم ایستاد.

زند عنوان داشت: در خاتمه این مسابقات و در وزن 83 کیلوگرم رده سنی نوجوانان مهدی حسنی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، در این وزن ابوالفضل نصراللهی در جایگاه دوم ایستاد و عنوان سوم به محمدرضا حیدرزاده رسید.

وی اضافه کرد: ‌در وزن 93 کیلوگرم رده سنی نوجوانان محمدرضا کاظمی موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی شد، در این وزن علی رضایی مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و عنوان سوم نیز به علی نادعی دیگر مدعی این وزن رسید.

مسئول برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان قم بیان داشت: در وزن 105 کیلوگرم امیرحسین احمدی در جایگاه نخست ایستاد و با کسب عنوان قهرمانی به کار خود پایان داد، ضمن اینکه عنوان نایب قهرمانی به مجتبی محبتی رسید و عنوان سوم را حسین قاسمی کسب کرد.

وی خاطر نشان کرد: رقابت‌های وزن 120 کیلوگرم مسابقات پرس سینه قهرمانی استان قم از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و در نهایت با پایان پیکارهای این وزن این محمدجواد خبازی بود که عنوان نخست را به دست آورد.

زند عنوان داشت: مسابقات این دوره در وزن منهای 120 کیلوگرم کیفیت قابل توجهی داشت و پایان پیکارهای این وزن نیز قهرمانی محمدجواد کدخدازاده را رقم زد در حالی که در جدال نزدیک مدعیان این وزن میلاد علی حسینی به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد و بدین ترتیب پرونده رقابت‌های پرس سینه قهرمانی استان قم در رده سنی نوجوانان بسته شد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول