اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر:

عرضه‌کننده خارج از شبکه نفت سفید 100 میلیون ریال جریمه شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: عرضه‌کننده خارج از شبکه نفت سفید در تعزیرات حکومتی بوشهر به صد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

عرضه‌کننده خارج از شبکه نفت سفید 100 میلیون ریال جریمه شد

محمود احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در بازرسی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز از یک دستگاه خودرو تانکر نفتکش، مقدار 15 هزار و 650  لیتر نفت سفید فاقد مجوزهای قانونی کشف که با تحقیق و تفحص مشخص شد.

وی افزود: راننده تانکر با خرید ارزان قیمت حواله‌های مراکز تولیدی و کارگاهی اقدام به تهیه نفت سفید به منظور عرضه خارج از شبکه با قیمت غیر مصوب را داشته است، بنابراین پرونده‌ای در همین رابطه تشکیل و برای بررسی به شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی بوشهر ارجاع داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر اضافه کرد: شعبه با احضار متهم و استماع دفاعیات مشارالیه و با بررسی محتویات پرونده تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر برگشت فرآورده نفتی مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

احمدی بیان کرد: بر مقابله با تخلفات در اصناف مختلف جدی هستیم و در شش ماه گذشته با جدیت این موضوع را دنبال کردیم.

وی ادامه داد: نیروهای توانمند تعزیرات حکومتی برای جلوگیری از اخلال در بازار و افزایش قیمت‌ها تلاش دارند و در مدت حضور در این اداره کل نیز با بسیاری از فروشندگان متخلف برخورد کردیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر اذعان داشت: تعزیرات حکومتی با جدیت با متخلفان بازار برخورد می‌کند و در این رابطه هیچ اغماضی صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول