اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی هدف مقاومت فلسطین قرار گرفت

خبرگزاری فارس: یک فروند بالگرد نظامی ارتش رژیم صهیونیستی هدف تیرباران مقاومت فلسطین قرار گرفت و مجبور به فرود اضطراری در یکی از پایگاه‌های نظامی در جنوب نوار غزه شد.

بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی هدف مقاومت فلسطین قرار گرفت

به گزارش فارس به نقل از رسانه‌های فلسطین، یک بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی که در حال پرواز در ارتفاع پست در آسمان شرق شهرک بنی سهیلا به سمت شرق خان یونس در جنوب نوار غزه بود، هدف تیراندازی مستقیم مسلسل سنگین مقاومت قرار گرفت.

بر اساس این گزارش این بالگرد نظامی پس از آنکه هدف شلیک گلوله قرار گرفت سریعا اوج گرفته و منطقه را به سمت جنوب ترک کرد و به طور اضطراری در پایگاه «اسناد صوفا» در شرق رفح فرود آمد.

منطقه‌ای که بالگرد نظامی اسرائیل در آن به پروز درآمده بود، شاهد یورش محدود نیروهای اشغالگر بود  و پس از آن در حال عقب‌نشینی بودند که بالگرد نظامی هدف تیرباران مقاومت قرار گرفت.

بامداد روز گذشته نیز رژیم صهیونیستی در جریان حمله هوایی به خان یونس در جنوب نوار غزه یکی از مبارزان گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس را به شهادت رساند.

این در حالی است که اواخر هفته گذشته بر اساس توافق غیررسمی بین تل‌آویو و گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه تحت نظارت مصر، آتش بس اعلام شده بود.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول