اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

منابع فلسطینی: یک شخصیت برجسته حوزه خلیج فارس اواخر هفته به غزه سفر می‌کند

خبرگزاری فارس: منابع فلسطینی اعلام کردند که اواخر هفته جاری یک شخصیت برجسته حوزه خلیج فارس به نوار غزه سفر می‌کند تا پروژه‌های آموزشی را افتتاح کند.

منابع فلسطینی: یک شخصیت برجسته حوزه خلیج فارس اواخر هفته به غزه سفر می‌کند

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، پس از آنکه سه‌شنبه هفته پیش شیخ «حمد بن خلیفه آل ثانی» امیر قطر و همسرش به غزه سفر کردند، منابع فلسطینی گفتند که اواخر هفته نیز یک شخصیت برجسته خلیج فارس برای افتتاح پروژه‌های آموزشی به غزه سفر می‌کند.

جنبش حماس سفر امیر قطر و شیخه موزه بنت ناصر همسر وی به غزه را تاریخی خواند اما منابع آگاه اعلام کردند که سفر امیر قطر به غزه تحت پوشش امنیتی اسرائیل صورت گرفته و هدف از آن عمیق‌تر کردن دودستگی و اختلافات داخلی در فلسطین است.

منابع آگاه گفتند که سفر امیر قطر به غزه در راستای تحقق اهداف صهیونیستی است و اگر اسرائیل با سفر امیر قطر به غزه مخالف بود جنجال گسترده ای به پا می کرد اما عدم مخالفت رژیم صهیونیستی با این سفر، خود دلیلی بر هماهنگی‌های امنیتی از پیش تعیین شده بین مقامات رژیم صهیونیستی و قطر برای انجام این سفر بود.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول