اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری:

طرح خروج پادگان ساری پس از 21 سال اجرایی نشد

خبرگزاری فارس: شهردار ساری گفت: طرح خروج پادگان ساری از مرکز شهر پس از گذشت 21 سال هنوز اجرایی نشده است.

طرح خروج پادگان ساری پس از 21 سال اجرایی نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی عبوری یکشنبه شب در جلسه علنی شورای شهر ساری اظهار داشت: طی دو هفته اخیر حدود یک هزار پارکینگ در منطقه مرکزی ساری آماده شده است.

وی با بیان اینکه بیش از دو دهه است که پادگان باید به خارج از شهر ساری منتقل شود، افزود: اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

عبوری با اشاره به اینکه استاندار مازندران در مورد تغییر رای صادر شده کمیسیون ماده پنج در رابطه با پادگان به معاون عمرانی استانداری دستور پیگیری داده بود، متذکر شد: این مورد هم هنوز اجرایی نشده است.

شهردار ساری با بیان اینکه عزم جدی وجود دارد که هرچه زودتر پادگان را تملک کنیم، ادامه داد: وزیر دفاع در آخرین پاسخ اعلام کرده که زمین پادگان را به قیمت روز تملک کنید.

این مسئول تصریح کرد:‌ این در حالی است که ارتش در سال 70 زمین معوض را تحویل گرفته، اما در این زمینه سندی نداریم.

وی با اشاره به اینکه تملک زمین پادگان به قیمت روز از توان مجموعه شهری خارج است، گفت: با خارج شدن پادگان از مرکز شهر زمین پادگان را می‌خواهیم فقط به باغ‌شهر تبدیل کنیم.

عبوری با بیان اینکه در پروژه کمربندی شمالی برای تملک از سه راه جویبار تا خیابان 22 بهمن 4 میلیارد تومان اعتبار داشتیم، افزود:‌ تاکنون یک میلیارد از این مبلغ پرداخت شده است.

شهردار ساری با بیان اینکه تمام تلاش ما بازگشایی این مسیر است، تصریح کرد: از ابتدای سال آینده حتی به صورت خاکی می‌توانیم این مسیر را زیر بار ترافیک بفرستیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع سرمایه‌گذار شهر بازی حل شده، اذعان داشت:‌ معضل فعلی جابه‌جایی ارز و تجهیزات مورد نیاز است و تیم تشکیلاتی این سرمایه‌گذار به یکی از کشورها سفر کرده تا بررسی کنند که این معضل چگونه حل می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول