اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور جبران بخشی از خسارات وارده به کشاورزان

65 میلیارد تومان به صندوق بیمه کشاورزی اصفهان اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: امسال حدود 65 میلیارد تومان از اعتبارات ستاد مدیریت بحران استانداری به منظور جبران بخشی از خسارات وارده به کشاورزان در اختیار صندوق بیمه کشاورزی استان قرار گرفته است.

65 میلیارد تومان به صندوق بیمه کشاورزی اصفهان اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منصور شیشه‌فروش پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اشتغال استان اظهار کرد: وقوع حوادث و مخاطرات طبیعی و غیر‌طبیعی در جامعه نه تنها تهدید نیست بلکه باید این حوادث و رخداد‌ها را به عنوان فرصتی برای توسعه در بخش‌های مختلف تلقی کنیم.

وی اضافه کرد: کاهش اثرات حوادث و مخاطرات در سطح شهر‌ها می‌توانند زیر‌ساخت‌های اشتغال را در بخش‌های مختلف جامعه ایجاد کند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در سال گذشته 200 میلیارد تومان از اعتبارات این ستاد در اختیار دستگاه‌های اجرایی استان قرار گرفته است، تصریح کرد: اختصاص این اعتبارات توانسته است زیر‌ساخت‌های توسعه اشتغال را در استان فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته حدود یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان در اختیار امور عشایر استان قرار گرفت، ادامه داد: اجرای طرح‌های تأمین آب و علوفه در مناطق عشایری استان به عنوان نتیجه اختصاص این اعتبارات محسوب می‌شود.

شیشه‌فروش با بیان اینکه به صورت معمول دو ایل قشقایی و بختیاری از اواسط اردیبهشت هر سال به مناطق استان وارد می‌شوند، تاکید کرد: توجه به تأمین آب و علوفه برای این افراد و ایجاد اشتغال برای این قشر از جامعه می‌تواند سبب اسکان این دو ایل در مناطق عشایری استان شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر یک‌میلیون رأس دام در استان به عشایر موجود در مناطق عشایری استان اختصاص دارد، افزود: تأمین منابع بانکی برای بیمه کشاورزی از اهمیت بسیاری برخوردار است و در سال گذشته حدود 65 میلیارد تومان از اعتبارات این ستاد در اختیار صندوق بیمه کشاورزی استان اصفهان قرار گرفته است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: امسال نیز حدود 65 میلیارد تومان از اعتبارات ستاد مدیریت بحران استان در اختیار این صندوق قرار دارد.

وی اظهار کرد: اختصاص این اعتبارات درصدی از خسارت‌های وارده به کشاورزان استان را جبران می‌کند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول