اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز ولادت امام هادی (ع) صورت می‌گیرد

افتتاح بزرگ‌ترین فروشگاه خاورمیانه در شهرری

خبرگزاری فارس: فروشگاه هایپرسان (فروشگاه بزرگ خورشید) سه‌شنبه نهم آبان ماه همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام هادی (ع) در شهرری افتتاح می‌شود.

افتتاح بزرگ‌ترین فروشگاه خاورمیانه در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با ولادت با سعادت امام هادی (ع) فروشگاه هایپرسان که از مجموعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای نجم خاورمیانه است، در شهرری افتتاح می‌شود.

با افتتاح این فروشگاه گام بلندی در توسعه فرهنگ اقتصادی عمومی کشور برداشته می‌شود و هایپرسان خط شکن دیگر فروشگاه‌ها در شهرستان‌ها خواهد بود.

جنوب تهران به قطب تجاری تبدیل می‌شود

در طرح جامع و طرح تفصیلی جدید شهر تهران، پهنه جنوب تهران به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در املاک و عرصه‌های موجود افزایش یافته است.

بر اساس این طرح کاربری پهنه شمال شهرری از صنعتی به تجاری تبدیل شده و به‌عنوان نخستین گام کارخانه چیت ممتاز به فروشگاه زنجیره‌ای که بنا است بزرگ‌ترین فروشگاه کشور شود، تبدیل شده است.

 60 هزار مترمربع وسعت، پارکینگ چهار طبقه با ظرفیت 2 هزار خودرو به‌صورت رایگان، سه تالار پذیرایی با ظرفیت 600 نفر، شهربازی مفرح، دو بارانداز شمالی و جنوبی، مجموعه تفریحی و رستوران و سردخانه مجزا برای هر کدام از مواد پروتئینی و ... از جمله ویژگی‌های فروشگاه هایپرسان است.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول