اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

تیم نظارتی بر اجرای طرح‌های مختلف سقز تشکیل شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سقز از تشکیل یک تیم تخصصی به منظور نظارت بر اجرای طرح‌های مختلف در این شهرستان خبر داد.

تیم نظارتی بر اجرای طرح‌های مختلف سقز تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سقز که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ما به عنوان یک مسئول در قبال مردم وظایف مهمی برعهده داریم که باید در این راستا به نحو مطلوب عمل کنیم.

وی به انواع هجمه‌های دشمنان در طول عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی به ملت ایران اشاره کرد و افزود: هدف دشمن ضربه به این نظام اسلامی و دین اسلام است که باید هوشیارانه در برابر این توطئه‌ها ایستاد و مقاومت کرد.

فرماندار شهرستان سقز با تقدیر از مسئولان دستگاه‌های اداری شهرستان برای خدمت صادقانه به مردم، از تشکیل یک تیم تخصصی به منظور نظارت بر اجرای طرح‌های مختلف در این شهرستان خبر داد.

فخری در ادامه به اختصاص اعتباراتی به منظور رونق بخش کشاورزی این شهرستان اشاره کرد و گفت: 380 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های اشتغالزا در بخش کشاورزی و نیز رونق این بخش اختصاص یافت که باید مسئولان زمینه لازم برای جذب آن را میسر سازند.

فخری با تقدیر از مسئولان کردستان برای پیگیری اجرای طرح فرودگاه، از تخصیص 30 میلیارد و 400 میلیون ریال برای ادامه ساخت سد چراغ ویس و تخصیص 100 درصدی 15 میلیارد ریال برای طرح انتقال آب این سد از محل اعتبارات مصوب رهبری در سفر به این شهرستان خبر داد.

فرماندار شهرستان سقز همچنین آموزش کارکنان در دستگاه‌های اداری شهرستان را یادآور شد و افزود: آموزش کارکنان برای ارتقای مهارت آنان و افزایش کیفیت در زمینه خدمت‌رسانی، در اولویت فرمانداری این شهرستان قرار دارد.

فخری با اشاره به اتمام گازرسانی به شهر صاحب، خاطرنشان کرد: 570 خانوار این شهر تا دهه فجر سال‌جاری از گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی در پایان از اختصاص 2 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز برای تقویت پوشش برنامه‌های صدا و سیما در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی هم در این شهرستان به زودی به اتمام می‌رسند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول