اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 73 هزار بازرسی واحدهای صنفی

بیش از 2800 پرونده تخلف در کردستان تشکیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از 73 هزار بازرسی انجام‌ شده واحدهای صنفی 2 هزار و 810 پرونده تخلف در کردستان تشکیل شد.

بیش از 2800 پرونده تخلف در کردستان تشکیل شد

سیروس شاه‌غیبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون تعداد 73 هزار بازرسی از واحدهای صنفی، غیرصنفی در بخش‌های مختلف تولیدی، توزیعی، خدماتی و خدمات فنی توسط بازرسان سازمان انجام شده است.

وی تعداد پرونده‌های تخلف کشف‌شده از این 73 هزار بازرسی را 2 هزار و 810 پرونده عنوان و اظهار کرد: از میان تخلفات کشف‌شده 3 هزار و 195 تخلف با عناوین گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت و غیره به ارزش تقریبی 29 میلیارد ریال تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

شاه‌غیبی با تاکید بر مشارکت مردم برای ارائه گزارش‌های تخلف در بازار، تعداد شکایات مردمی رسیده از ابتدای سال‌جاری تاکنون را در استان 3‌ هزار و 200 مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد شکایات رسیده 115 مورد آن به تشکیل پرونده منجر شده است.

وی گفت: انجام جامع بازرسی‌ها بدون مشارکت و همدلی مردم با سازمان میسر نخواهد شد و مردم باید در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم درج قیمت واحدهای مختلف صنفی با شماره تلفن 124 و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و موارد تخلف را گزارش کنند تا در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در پایان هم از شناسایی 303 انبار خبر داد و گفت: از 303 مورد انبار شناسایی‌ شده در استان 151 مورد آن مربوط در سنندج است که هر ماه موظف به اعلام موجودی خود هستند.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول