اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار قم:

مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار قم از پیشرفت 95 درصدی مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر خبر داد و گفت: این پروژه در یک ماه آینده به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، جواد دلاوری معاون امور عمرانی استانداری در ادامه سلسله بازدیدهای خود از پروژه‌های طرح مهر ماندگار استان به همراه مدیران کل ادارات مسئول از دو پروژه فرهنگی و ورزشی استان بازدید کرد.

وی در بازدید از مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر که از پروژه‌های طرح مهر ماندگار استان است، گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 54 هزار متر مربع شامل زمین چمن استاندارد فوتبال، رختکن و پیست دو و میدانی در دست احداث است که تاکنون بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد طی ماه آینده شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه ورزشی باشیم.

معاون استاندار قم در ادامه و در بازدید از پروژه احداث تالار مرکزی شهر قم اظهار کرد: این پروژه که از پروژه‌های مصوب سفر دوره دوم ریاست جمهوری و از طرح‌های مهر ماندگار استان است در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع در شش طبقه با 11 هزار متر مربع زیربنا در حال احداث است.

وی گفت: این پروژه دارای تالار برگزاری مراسم، سالن آمفی تئاتر و کلاس‌های آموزشی است.

همچنین معاون امور عمرانی از پروژه‌های گازرسانی به روستاهای زواریان – دیزیجان و راهجرد از توابع بخش سلفچگان و روستاهای دولت‌آباد بالا و کلاغ‌نشین از توابع بخش جعفرآباد بازدید کرد.

با اجرای این پروژه‌ها اهالی پنج روستای محروم استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

استاندار قم طی حکمی مهندس دلاوری معاون امور عمرانی استانداری را به نمایندگی از خود مأمور پیگیری طرح‌های مهر ماندگار استان کرده است.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول