اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای مدت 4 روز

تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک در رامهرمز مستقر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان رامهرمز گفت: تیم 10 نفری فوق تخصصی جراحی پلاستیک اعزامی از تهران به مدت چهار روز در این شهرستان مستقر خواهند شد.

تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک در رامهرمز مستقر می‌شود

حسن فرج‌زاده بی‌بالان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار داشت: به حول و قوه الهی و در راستای برقراری عدالت و استفاده از امکانات و تخصص‌های پزشکی و رسیدگی به حال محرومان جامعه برای چهارمین بار تیم 10 نفری فوق تخصصی جراحی پلاستیک به زودی در رامهرمز مستقر می‌شوند.

وی در ادامه افزود: این تیم پزشکی را دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی رئیس بیمارستان 15 خرداد تهران و فوق تخصص جراحی پلاستیک و جمجمه، فک و صورت، رهبری می‌کند که به همراه گروه خود داوطلب خدمت در مناطق محروم هستند.

فرج‌زاده همچنین گفت: همه اعمال جراحی که توسط این گروه پزشکی در رامهرمز انجام می‌شود به صورت رایگان خواهد بود و بیماران می‌توانند برای ویزیت و عمل جراحی ناهنجاری‌های مادر‌زادی سر و گردن، شکاف لب و کام و ناهنجاری‌های جمجمه و صورت از 11 تا 14 آبان‌ماه به بیمارستان امام خمینی رامهرمز مراجعه کنند.

وی گفت: بیماران نیازمند باید برای اخذ نوبت با شماره همراه 09356790749 تماس حاصل کرده و یا در ساعات اداری به درمانگاه تخصصی بیمارستان حضرت امام خمینی رامهرمز مراجعه کنند.

انتهای پیام/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول