اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

خارطوم: نیروهای مسلح سودان برای همیشه یکپارچه هستند

خبرگزاری فارس: سخنگوی ارتش سودان شایعات درباره بروز اختلاف و شکاف در داخل نیروهای مسلح این کشور را رد کرد و گفت که قدرت دفاعی سودان یکپارچه و هماهنگ ایستاده است.

خارطوم: نیروهای مسلح سودان برای همیشه یکپارچه هستند

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری «المنار»، سرهنگ  «الصوارمی خالد سعد»، سخنگوی رسمی ارتش سودان تاکید کرد که اخبار برخی رسانه ها درباره بروز شکاف و اختلاف در نیروهای مسلح سودان صحت ندارد.

الصوارمی به خبرگزاری رسمی سودان گفت: نیروهای مسلح سودان هیچ گاه از زمانی که قدرت دفاعی سودان خوانده می‌شوند شاهد هیچ اختلاف که همبستگی و اتحاد آن را به هم بزند نبوده‌اند.

این مقام ارتش سودان تاکید کرد: همان گونه که ارتش دیگر کشورها ممکن است از بیرون هدف قرار بگیرند درباره ارتش سودان نیز ممکن است اما معنایش این نیست که نیروهای مسلح از داخل هدف قرار گرفته باشد و ما میزان قدرت و یکپارچگی نیروهای مسلح از داخل را همواره نشان داده‌ایم.

خالد سعد گفت: نیروهای مسلح سودان در قومی‌گرایی محض خود و با دستگاه ها امنیتی و اطلاعاتی خود که شبانه روز برای تحکیم قدرت خود کار می‌کنند  در هماهنگی کامل با یکدیگر به سر می‌برند.

سخنگوی ارتش سودان چهارشنبه گذشته نیز تاکید کرد که ارتش سودان حق پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کارخانه اسلحه سازی خارطوم را در زمان و مکان مناسب برای خود محفوظ می‌دارد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول