اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی الیگودرز:

397 طرح کشاورزی در الیگودرز تصویب شده است

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی الیگودرز گفت: در ستاد توسعه کشاورزی شهرستان 397 طرح کشاورزی در الیگودرز تصویب شده است.

397 طرح کشاورزی در الیگودرز تصویب شده است

هاشم هاشمی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد با بیان اینکه در ستاد توسعه کشاورزی شهرستان 397 طرح کشاورزی در الیگودرز تصویب شده است،گفت: این تعداد 212 طرح با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان و اشتغالزایی 264 نفر اجرایی شده‌اند.

دبیر ستاد توسعه کشاورزی شهرستان الیگودرز گفت: شهرستان الیگودرز از لحاظ پرداخت در این زمینه رتبه نخست استانی را دارد که این نشات گرفته از همکاری و مساعدت مسئولان و بانک کشاورزی این شهرستان است.

مدیر جهادکشاورزی الیگودرز افزود: مجموع طرح‌های مصوب شهرستان الیگودرز در ستاد توسعه کشاورزی 397 طرح با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان است که درصورت تحقق 616 نفر اشتغالزایی را به دنبال دارد.

وی به موضوع آبیاری اراضی الیگودرز اشاره کرد و یادآورشد: بهره‌گیری از آبیاری تحت فشار با عنایات دولت کریمه و نگاه ویژه سازمان و به ویژه تلاش‌های نماینده الیگودرز به سمت پیشرفت در آبیاری تحت فشار حرکت کرده‌ایم و با وجود مشکلات و موانع موجود و در این زمینه رتبه نخست استانی را در مدیریت بحران به دست آورده‌ایم و در بحث آب تمام چاه‌های موجود را ملزم به آبیاری تحث فشارکرده‌ایم.

هاشمی نژاد با اشاره به پیش بینی اعتبارات بالا در خصوص توسعه کشاورزی خاطرنشان کرد: با توجه به طرح توسعه بخش کشاورزی تا فرصت باقی مانده در اجرائی شدن پروژه‌ها و در نظر گرفتن اعتبارات خوبی در این زمینه از سرمایه‌گذاران و دستگاه‌های ذی‌ربط درخواست داریم، وارد عرصه اجرایی شدن طرح‌ها شوند، هرچند پیشرفت‌های خوبی را دراین راستا داشته‌ایم و با هماهنگی بانک کشاورزی توانستیم رتبه اول در پرداخت تسهیلات و اعتبارات بخش کشاورزی را کسب کنیم.

دبیر ستاد توسعه کشاورزی شهرستان الیگودرز گفت: وضعیت آب در شهرستان الیگودرز خوب است و در بخش بشارت و شول‌آباد در راستای تولید ماهی موفقیت‌هائی را با کسب رتبه نخست استان داشته‌ایم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول