اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مرسی و امیر قطر اوضاع سوریه و فلسطین را بررسی کردند

خبرگزاری فارس: امیر قطر امروز در دیدار با رئیس‌جمهور مصر در کاخ ریاست جمهوری این کشور در قاهره، با وی درباره اوضاع سوریه و فلسطین گفت‌وگو کرد.

مرسی و امیر قطر اوضاع سوریه و فلسطین را بررسی کردند

به گزارش فارس به نقل از پایگاه الیوم السابع، شیخ «حمد بن خلیفه آل ثانی» امروز با «محمد مرسی» دیدار و با وی در خصوص اوضاع سوریه و تحولات فلسطین بحث و تبادل نظر کرد.

دو طرف در این دیدار همچنین راهکارهای تقویت روابط دوجانبه و افزایش حجم همکاری اقتصادی و سرمایه‌گذاری‌های دو طرفه و نیز رایزنی درباره بسیاری از مسائل عربی و منطقه‌ای از جمله اوضاع فلسطین و بحران سوریه را مورد ارزیابی قرار دادند.

به جزئیات گفت‌وگوهای امیر قطر و مرسی در خصوص اوضاع سوریه و مسئله فلسطین اشاره‌ای نشده است.

در همین راستا «هشام قندیل» نخست‌وزیر مصر نیز طی سخنانی در یک کنفرانس خبری گفت که امیر قطر در دیدار با مرسی از نقش مصر در انجام سفر تاریخی امیر قطر به غزه و کمک به بازسازی این منطقه قدردانی کرد.

وی افزود که در این دیدار دو طرف درباره رفع موانع بر سر راه سرمایه‌گذاری قطر در مصر و شتاب بخشیدن به این سرمایه‌گذاری‌ها به ارزش 18 میلیار دلار در منطقه شرق التفریعه در پورت سعید و ساحل شمالی به توافق رسیدند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول