اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جروزالم پست:

سفر امیر قطر به غزه تل‌آویو و تشکیلات خودگردان را عصبانی کرد

خبرگزاری فارس: روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» نوشت: تل‌آویو و تشکیلات خودگردان بر یک موضوع اتفاق نظر دارند و آن اینکه امیر قطر نباید به غزه سفر می‌کرد.

سفر امیر قطر به غزه تل‌آویو و تشکیلات خودگردان را عصبانی کرد

به گزارش فارس، جروز الم پست به نقل از «یگال بالمور» سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نوشت: عجیب است که امیر قطر به همه فلسطینیان کمک  می‌کند و حکومت حماس را ترجیح می‌دهد به جای آنکه به دیدن «محمود عباس» در شهر رام‌الله برود؛ امیر قطر در اردوگاه داخلی فلسطین جانب اشتباه را انتخاب کرد و این خوب نیست.

در همین راستا مسئولان فلسطینی در تشکیلات خودگردان نیز ابراز نگرانی کردند که سفر امیر قطر به غزه به تقویت جایگاه حماس در میان فلسطینیان منجر شود همچنانکه به سیاست حماس در جهان عربی، اسلامی و بین‌المللی کمک خواهد کرد.

این مسئولان گفتند که این سفر پیامی به همه جهانیان است، مبنی بر اینکه دولت فلسطین در نوار غزه دولت قانونی و مشروع است و نوار غزه یک امارت سیاسی و جغرافیایی مستقل است.

در همین راستا برخی منابع بلندپایه امنیتی مصر اعلام کردند که امیر قطر حامل 90 تن کمک‌های غذایی و دارویی و 50 دستگاه خودرو اهدایی به غزه بود.

امیر قطر و همسرش صبح امروز در میان تدابیر شدید امنیتی از طریق گذرگاه مرزی رفح وارد نوار غزه شدند و مورد استقبال هنیه و «احمد بحر» معاون اول رئیس مجلس قانونگذاری(پارلمان) فلسطین قرار گرفتند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول