اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر ایران در ترکیه:

ایجاد ساختارهای حرفه‌ای توسط گروه فولاد ماهان غرورآفرین است

خبرگزاری فارس: سفیر ایران در ترکیه گفت: ایجاد ساختارهای حرفه‌ای توسط گروه فولاد ماهان در حوزه‌های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی غرورآفرین است.

ایجاد ساختارهای حرفه‌ای توسط گروه فولاد ماهان غرورآفرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان، در دیدار مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان با سفیر ایران در ترکیه که امروز در محل سفارت ایران در آنکارا برگزار شد، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان به همراه محسن صادق‌زاده سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان و دو تن از اعضای کادر فنی و سرپرستی تیم ماهان با بهمن حسین‌پور سفیر ایران در ترکیه دیدار و با ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های باشگاه فولاد ماهان سپاهان و گروه صنعتی ماهان در حوزه‌های اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و ورزشی، حسین‌پور سفیر ایران را با روند آماده‌سازی تیم‌های باشگاهی ماهان و به خصوص تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان آشنا کرد.

در ادامه بهمن حسین‌پور، که به مباحث مختلف فعالیت‌های ورزشی در ایران اشراف کامل داشت، گفت: بسیار خوشحالم که پس از مدت‌ها توانستم با مسئولان این باشگاه ورزشی ملاقات و گفت‌وگو کنم.

وی افزود: من آشنایی کاملی با روش کار و ساختارسازی آقای ساکت در باشگاه‌ها دارم و یقین دارم این اقدامات سبب پیشرفت و حرکت رو به رشد باشگاه فولاد ماهان و تبدیل این مجموعه به مجموعه‌ای استاندارد می‌شود.

سفیر ایران در ترکیه تصریح کرد: تایید صحبت‌های من نیز باشگاه سپاهان است که همچنان با ساختار سازی‌های ساکت گام‌های موفقیت را بر می‌دارد.

حسین پور در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به حضور گروه صنعتی ماهان در عرصه صنعت کشور ابراز داشت: سبب غرور و افتخار است که گروه صنعتی ماهان با کارآفرینی و فعالیت در عرصه‌های مختلف رسالت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خود را نیز فراموش نکرده و توامان به دنبال ایجاد هرچه بهتر ساختارهای حرفه‌ای و منسجم است.

وی با ابراز علاقه مبنی بر گسترش روابط گروه صنعتی ماهان با مجموعه‌های ذی‌ربط در کشور ترکیه تصریح کرد: تمامی اقدامات لازم برای ایجاد این روابط را انجام می‌دهیم تا بتوانیم پتانسیل‌های کشورمان را به اثبات برسانیم.

حسین‌پور و ساکت در ادامه صحبت‌های خود به بحث و تبادل‌نظر در خصوص مسائل فوتبال کشور و همچنین رشته‌های مختلف ورزشی پرداختند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم محمدرضا ساکت نماد (گل ارکیده) و شیلد باشگاه فولاد ماهان سپاهان را به رسم یادبود به سفیر ایران در کشور ترکیه اهداء کرد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول