اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مصر امیر قطر را با یک بالگرد نظامی به گذرگاه رفح منتقل خواهد کرد

خبرگزاری فارس: یک منبع نظامی مصر اعلام کرد مسئولان مصری تصمیم دارند فردا به محض ورود امیر قطر به فرودگاه العریش، وی را با یک بالگرد نظامی به گذرگاه رفح منتقل کنند.

مصر امیر قطر را با یک بالگرد نظامی به گذرگاه رفح منتقل خواهد کرد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری معا، یک منبع امنیتی اعلام کرد که هماهنگی بین مسئولان مصری و هیئت قطری انجام شده و قرار است بنا به دلایل امنیتی امیر قطر و همسر و هیئت همراه وی که گفته می‌شود 61 نفر هستند همگی با بالگردهای نظامی مصری به گذرگاه رفح منتقل شوند.

بر اساس این گزارش ایده انتقال زمینی امیر قطر و هیئت همراه وی از فرودگاه العریش به گذرگاه رفح با خودرو لغو شده است و دستگاه‌های امنیتی مصر همچنان در سینا به حال آماده‌باش هستند.

از سوی دیگر «طاهر النونو» سخنگوی دولت منتخب فلسطین در غزه اعلام کرد که از جنبش فتح برای مشارکت در مراسم استقبال از امیر قطر دعوت بعمل آمده است اما «عاطف ابوسیف» مسئول روابط ملی جنبش فتح از شرکت در این مراسم رسما عذرخواهی کرد.

در همین راستا جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین از سفر هیئت قطری به نوار غزه استقبال کرد.

بر اساس این گزارش قرار است امیر قطر فردا وارد غزه شود و در این سفر طرح‌های عمرانی به ارزش 250 میلیون دلار را افتتاح خواهد کرد.

در همین رابطه «اسماعیل هنیه» نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین در بیانیه‌ای سفر امیر قطر به غزه را تائید و از مردم غزه خواست تا در استقبال از امیر قطر حضور گسترده داشته باشند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول