اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خانواده شهید حادثه تروریستی:

جان خود و خانواده‌ام را در راه آرمان‌های ولی امرمسلمین تقدیم می‌کنم

خبرگزاری فارس: خانواده شهید حامد بزی تاکید کردند: دشمنان بدانند جان یک فرزندمان را در حادثه تروریستی چابهار تسلیم کردیم و اگر لازم باشد جان خود و سایر فرزندان را در راه آرمان‌های ولی امرمسلمین تقدیم می‌کنیم.

جان خود و خانواده‌ام را در راه آرمان‌های ولی امرمسلمین تقدیم می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در و دیوارهای مساجد استان ولایت‌مدار و شهیدپرور سیستان‌وبلوچستان نخستین‌ بار نیست که به خون نمازگزاران بی‌گناه و بی‌دفاع مزین می‌شود.

دشمنان با انجام اقدامات تروریستی در مساجد به گمان باطل خود، عده‌ای از مردم شیعه و سنی ایران اسلامی را داغ‌‌دار کرده‌اند اما زهی خیال باطل زیرا که مردم این مرز و بوم شهادت در راه اسلام و انقلاب به ویژه در مساجد که خانه خدا است را برای خود افتخار می‌دانند.

مادر شهید حامد بزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: فرزند ما در راه تامین امنیت و حفاظت از خانه خدا به مقام شهادت نائل آمد که این افتخار بزرگی برای خانواده است.

کلثوم شهرکی افزود: اگر امروز ناراحت و غمگین هستیم به خاطر آن است که از سعادتی که نصیب وی شد بی‌بهره ‌ماندیم و امروز او عروج کرده و به بهترین درجه نائل آمده ولی ما در این دنیا فانی مانده‌ایم.

مادر شهید حامد بزی بیان کرد: فرزند ما جان خود را در راه ولی‌امر مسلمین تقدیم کرد و شجاعت و از خودگذشتگی او برای ما افتخار بزرگی است.

وی معتقد است: فرزندش از جان خود گذشته تا صف نماز جمعه به هم نخورد و نمازگزاران در فضایی آرام به مناجات بپردازند.

پدر شهید حادثه تروریستی چابهار نیز ادامه داد: فرزند ما سرباز کوچک امام زمان (عج) بود و در روزی که به این حضرت تعلق دارد، جان به جان آفرین تسلیم کرد و سبب روسفیدی ما در نزد اسلام و امام زمان (عج) شد.

* فرزندان ما در راه حفاظت از خانه خدا شهید شد

علی بزی افزود: فرزندمان در راه حفاظت از خانه خدا و جلوگیری از به خاک و خون کشیده شدن نمازگزاران بی‌گناه به مقام شهادت نائل آمد که این بالاترین افتخار برای ماست.

وی بیان کرد: دشمنی آمریکا و هم‌پیمانانش بحث امروز و دیروز نیست، بلکه آنها از زمان انقلاب تاکنون با طراحی توطئه‌های مختلف سعی در سست کردن پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌اند که با از خود گذشتگی و ایثار ملت ایران راه به جایی نبرده و تنها بر روسیاهی خود در دنیا افزوده‌اند.

وی افزود: هدف آنها تفرقه میان شیعه و سنی و از بین رفتن اصل نظام ولایت فقیه است آنها باید بدانند، نمی‌توانند اتحاد و وحدت مردم و مسئولان را از بین ببرند.

پدر شهید بزی اضافه کرد: دشمن در آن سوی مرزها برای ایران اسلامی توطئه‌چینی می‌کند و با اجیرکردن عده‌ای خودفروخته و مزدور داخل مرزهای ما رسوخ کرده و نقشه خود را که کشتار مردم بی‌گناه است، اجرایی می‌کند.

وی ادامه داد: برای ملتی که شهادت را افتخار خود می‌دانند این حوادث تروریستی و قتل‌عام کردن فقط خار و ذلیل شدن خود دشمن را در پی دارد.

پدر شهید حادثه تروریستی چابهار خاطرنشان کرد: اگر ما در راه دفاع از نظام، قرآن و اسلام از جان خود نگذریم، چه کسی از انقلاب ما محافظت خواهد کرد؟ ما تا آخرین قطره خون در صحنه هستیم و نمی‌گذاریم کوچکترین خللی به انقلاب و نظام وارد شود، حتی اگر تمامی فرزندان خود را در توطئه‌های دشمنان قربانی کنیم.

وی اضافه کرد: امروز از اینکه فرزند ما به شهادت رسیده خوشحالیم چه بسا که اگر از مسیر قرآن و مسجد منحرف می‌شد و در راه اعتیاد و ... قربانی می‌شد، بسیار متاسف می‌شدیم.

پدر شهید بزی گفت: دشمن بداند برای محافظت از نظام و انقلاب نه تنها جان خود بلکه سایر فرزندانمان را با افتخار قربانی کرده، ولی نمی‌گذاریم دشمن به اهداف شومش برسد.

وی ادامه داد: بر تمامی مردم دنیا روشن است که کشتار مردم بی‌گناه آنهم به‌ صورت حرکات تروریستی و در محراب و خانه خدا، فقط از دست استکبار و وهابیت برمی‌‌آید و دشمنان ایران و اسلام بدانند یاد شهدای حوادث تروریستی همواره در قلب و جان ملت ایران به ویژه مردم شیعه و سنی سیستان‌وبلوچستان زنده است.

روز جمعه 28 مهرماه جاری، بر اثر حادثه تروریستی در نزدیکی مسجد امام حسین (ع) چابهار، چند تن شهید و مجروح شدند.

شیوا سرگزی

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول