اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی خبر داد

مرگ 44 نفر در اثر حوادث ناشی از کار

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: در ۶ ماه گذشته 44 نفر در اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند.

مرگ 44 نفر در اثر حوادث ناشی از کار

بهرام صمدی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: این رقم در مقایسه با سال گذشته 30 درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: در همین مدت 13 نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن دچار مرگ شده‌اند که این رقم نیز در مقایسه با سال قبل 35 درصد کاهش داشته چراکه رقم ثبتی سال قبل 20 نفر بوده است.

صمدی‌راد مرگ با برق‌گرفتگی را یکی دیگر از موارد ثبتی در اداره کل متبوعش عنوان کرد و گفت: مرگ 11 نفر در نیمه نخست امسال بر اثر این حادثه رقم خورد که 31 درصد کاهش داشته است.

وی مرگ ناشی از حوادث رانندگی در استان را نیز 476 نفر اعلام کرد و گفت: این رقم نیز با ثبت عدد 504 در سال گذشته حکایت از کاهش 5.5 درصدی دارد.

مدیرکل پزشک قانونی آذربایجان‌شرقی کل فوتی‌هایی که توسط این اداره جواز دفن برای آنها صادر شده را یک‌هزار و 673 مورد دانست و گفت: این رقم نیز از رشدی نزدیک به 7.5 درصد در مقایسه با سال قبل برخوردار بوده است.

صمدی‌راد گفت: از تعداد فوتی‌هایی که برای آنان جواز دفن صادر شده یک‌هزار و 245 نفر یعنی بیش از 74 درصد آقایان و 428 نفر معادل 25.5 درصد بانوان بوده‌اند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول