اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولان به فکر برگزاری باشکوه اعیاد غدیر و قربان باشند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به میزان حساسیت در بحث غدیر تبلیغات مؤثر در این عید و همچنین عید قربان لازم است و مسئولان باید از هم‌اکنون به فکر برگزاری شایسته این اعیاد باشند.

مسئولان به فکر برگزاری باشکوه اعیاد غدیر و قربان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پیش از ظهر امروز جلسه برنامه‌ریزی بنیاد غدیر با حضور امام جمعه شهر یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد و دیگر ادارات و سازمان‌های مربوطه برگزار شد.

سید حسین صابری به نحوه برنامه‌ریزی اعیاد غدیر در سطح استان اشاره و اظهار کرد: برگزاری جلسات اعیاد ولایت باید به طور همزمان به فرمانداری‌های سطح استان ابلاغ و اجرایی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به فرصت کم تا آغاز دهه ولایت و فاصله عید قربان تا عید غدیر باید همایشی به مناسبت این اعیاد و به نمایش در آمدن مظلومیت حضرت علی(ع) در سطح استان ساماندهی شود.

صابری خاطرنشان کرد: برای ترویج فرهنگ ولایت در ادارات و سازمان‌ها با همکاری تبلیغات اسلامی می‌توان سخنان رسا و شیوای امیر‌المؤمنین را برای اجرا بر سر برگ‌های ادارات و نهادها قرار داد.

مسئول ارشد اجرایی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: با تعامل و همکاری با حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات، اعزام مبلغین در سطح دانشگاه‌ها، مدارس، روستاها به مدت 10 روز از اعیاد قربان تا غدیر برای تبیین و تبلیغ رسالت حضرت علی(ع) مؤثر است.

این مسئول به نحوه وظایف و ساماندهی بازار در کهگیلویه و بویراحمد در این ایام اشاره کرد و گفت: برای گرامی‌داشت نام و یاد امیرمؤمنان در سطح بازار استان کهگیلویه و بویراحمد سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری شهرداری‌ها و دیگر ادارات ذی‌ربط برای تزئین بازار و تبلیغ این اعیاد برنامه‌های لازم را اجرایی کنند.

صابری اذعان کرد: با توجه به اعیاد غدیر و قربان تجربه ثابت کرده که اگر برنامه خاصی در بین مردم رواج و عمومیت پیدا کند به مراتب تاثیرگذارتر بوده و سازمان صدا و سیما می‌تواند با اجرای برنامه‌ها و مسابقات متنوع مؤثر واقع شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عدم حضور برخی مدیران اجرایی در بنیاد غدیر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه متولی امور اجرایی استانداری بوده و همچنین متولی امر فرهنگ امام جمعه است باید پیگیری‌های لازم جهت عدم حضور مدیران بررسی و برخورد لازم صورت گیرد.

وی بیان کرد: ارزیابی برگزاری برنامه‌ها و پیگیری مصوبات آن لازم و ضروری بوده که اجرا و بررسی برنامه‌ها به معاون سیاسی امنیتی استاندار محول می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول