اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

14 کشته و 200 زخمی در ادامه نبرد در «بنی‌ولید»+فیلم

خبرگزاری فارس: تعداد کشته‌ها در درگیری‌ بین ارتش لیبی و شبه‌نظامیان در بنی‌ولید به 14 نفر افزایش یافته و تبادل آتش همچنان ادامه دارد.

14 کشته و 200 زخمی در ادامه نبرد در «بنی‌ولید»+فیلم

به گزارش مانیتورینگ فارس به نقل از شبکه العربیه، تلفات درگیری بین نیروهای ارتش با شبه نظامیان به 14 کشته و 200 زخمی افزایش یافت.

بنابراین گزارش درگیری‌ها همچنان در بنی ولید ادامه دارد و 70 هزار نفر از شهروندان این شهر وادار به ترک خانه‌های خود و مهاجرت به دیگر مناطق شده‌اند.

نبرد خونین در زادگاه سرهنگ قذافی

بنابر گزارش‌ها، نظامیان وابسته به وزارت دفاع لیبی که عمدتا از اهالی مصراته هستند، امروز یکشنبه شهر 70 هزار نفری بنی‌ولید پایگاه طرفداران معمر قذافی را گلوله باران کردند.

مصراته در درگیری‌های سال گذشته چندین هفته در محاصره نیروهای قذافی بود اما بالاخره آزاد شد اما بنی ولید یکی از شهرهایی بود که به قذافی وفادار ماند.

بنی ولید پس از سقوط قذافی منزوی شد و هنوز در همان وضعیت به سر می‌برد و شبه‌نظامیان حامی دولت لیبی معتقدند بنی ولید کماکان از بازماندگان رژیم قذافی حمایت می‌کند به ویژه که گروه‌های مسلح در بنی‌ولید چند ماه پیش «عمران شعبان» یکی از شهروندان مصراته را که در دستگیری معمر قذافی نقش داشت به اسارت گرفته و پس از شکنجه زیاد آزاد کردند اما عمران بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول