اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

تلفات درگیری‌های «بنی ‌ولید» به 26 کشته و بیش از 200 زخمی رسید

خبرگزاری فارس: درگیری‌های روز شنبه بین نیروهای وابسته به وزارت دفاع لیبی با شبه‌نظامیان هوادار رژیم قذافی در شهر بنی‌ولید لیبی دستکم 26کشته و بیش از 200 زخمی برجای گذاشت.

تلفات درگیری‌های «بنی ‌ولید» به 26 کشته و بیش از 200 زخمی رسید

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، درگیری‌های دیروز بین نیروهای وابسته به وزارت دفاع لیبی با گروه‌های مسلح در شهر بنی‌ولید این کشور پایگاه سابق هواداران رژیم قذافی در مجموع 26 کشته و بیش از 200 زخمی برجای گذاشته است.

یک مسئول بیمارستان شهر مصراته که با بنی‌ولید همجوار است و مجروحین نیروهای وابسته به ارتش لیبی را معالجه می‌‌کند اعلام کرد: شمار کشته‌های درگیری‌های دیروز بنی ولید به 26 کشته رسیده است و این در حالی است که بیش از 200 زخمی نیز به این بیمارستان منتقل شده‌اند که حال برخی از آنها وخیم است.

وی افزود: بیشتر جراحت‌ها ناشی از سلاح سبک بوده که نشان می‌دهد درگیری‌ بین دو طرف در فاصله نزدیک به هم جریان دارد و برخی از زخمی‌ها مورد اصابت ترکش خمپاره قرار گرفته‌اند.

این در حالی است که از زمان آغاز درگیری‌ها در چهارشنبه گذشته تا روز جمعه بیش از 20 نفر کشته و 200 تن دیگر زخمی شدند.

سرهنگ علی الشیخی، سخنگوی رئیس ستاد مشترک ارتش لیبی نیز اعلام کرد: نیروهای لیبی در حال پیشروی به سوی مرکز شهر بنی‌ولید هستند.

درگیری‌های شهر بنی‌ولید برای دستگیری شبه‌نظامیان تحت تعقیب دولت همزمان است با اولین سالگرد مرگ معمر القذافی دیکتاتور سابق این کشور که بیستم اکتبر در شهر سرت زادگاهش کشته شد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول