اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون وکلای مرکز:

لایحه قانون وکالت رسمی در کمیسیون فرعی لوایح دولت مطرح است

خبرگزاری فارس: رئیس کانون وکلای مرکز گفت: لایحه قانون وکالت رسمی در کمیسیون فرعی لوایح دولت مطرح است و در آنجا ماده به ماده مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

لایحه قانون وکالت رسمی در کمیسیون فرعی لوایح دولت مطرح است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، افتخار جهرمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به لایحه قانون رسمی وکالت اظهار کرد: این لایحه در کمیسیون فرعی لوایح دولت مطرح است و در آنجا ماده به ماده مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

رئیس کانون وکلای مرکز با اذعان بر اینکه تاکنون از کانون وکلا برای اعمال نظر دعوت به عمل نیامده است، گفت: با توجه به حساس بودن این لایحه از کانون وکلا برای ایراد نظر دعوت به عمل نیامده است و اکثر کسانی که به رسیدگی این لایحه می‌پردازند از دستگاه‌های دولتی هستند.

جهرمی با بیان اینکه تاکنون ارتباط‌های خوبی برای رسیدگی به این موضوع برقرار شده است، گفت: تاکنون توانستیم تا با بسیاری از افرادی که دست اندرکار در این لایحه هستند، ارتباط مثمرثمر برقرار کنیم.

رئیس کانون وکلای مرکز اضافه کرد: در نهایت می‌توانم یادآور شوم که مجلس شورای اسلامی باید این مسئله را با استفاده از نمایندگان در صحن مورد بررسی قرار دهد و آنچه صلاح مملکت و مردم است، تصویب کند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول