اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی قبل برگزار شد

نشست تخصصی هشتمین اجلاس سرپرستان استانی خبرگزاری فارس در مشهد

خبرگزاری فارس: نشست تخصصی هشتمین اجلاس سرپرستان خبرگزاری فارس در مشهد برگزار شد.

نشست تخصصی هشتمین اجلاس سرپرستان استانی خبرگزاری فارس در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، نشست تخصصی هشتمین اجلاس سرپرستانی استانی خبرگزاری فارس امشب در محل هتل گلستان امام رضا(ع) در مشهد برگزار شد.

سیدنظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس در ابتدای این نشست اظهار کرد: این جلسه به همت خبرگزاری فارس خراسان رضوی بسیار خوب برگزار شد و لازم است از دست‌اندرکاران آن تقدیر شود.

وی با اشاره به اقدامات معاونت خبر خبرگزاری فارس یادآور شد: معاونت خبر خبرگزاری فارس نقش برجسته‌ای در دوران اصلاحات داشته است و توانست به خوبی اندیشه‌ها و فضای حاکم در این دوران را نقد کند.

موسوی تاکید کرد: با جابه‌جایی‌های صورت گرفته در این معاونت امیدواریم پویایی و نشاط از سوی معاونت خبر خبرگزاری فارس همچنان ادامه داشته باشد.

در ادامه این نشست مرتضی قمری‌وفا معاون خبر خبرگزاری فارس بیان کرد: خبرگزاری فارس در دوران منتهی به انتخابات دارای نقش بسیار خطیری است، زیرا استراتژی اصلی دشمنان ایجاد راهبرد جنگ اقتصادی برای دامن زدن به آشوب‌های اجتماعی است.

وی ادامه دارد:‌ راهبرد اصلی خبرگزاری فارس در این حوزه تشکیل اتاق‌های فکر، نگاه جامع و سوژه‌محور و همچنین استفاده از نیروهای حرفه‌ای است.

قمری‌وفا افزود: رویه خبرگزاری فارس و سایر رسانه‌ها باید افزایش بصیرت در میان عامه مردم در دوران قبل و بعد از انتخابات آتی ریاست جمهوری باشد.

در ادامه سیدیاسر جبرائیلی معاون پژوهش و آموزش خبرگزاری فارس نیز عنوان کرد: نگاه خبرگزاری فارس به حوزه خبر ارتقای کمالات انسانی است و به این عرصه صرفا برای گذراندن زندگی و تامین معاش نگریسته نمی‌شود.

وی افزود: سیستم‌های جدیدی برای ارزیابی اخبار خبرنگاران استانی تدارک دیده شده و این رویکرد کاملا منطبق بر بررسی‌های علمی است.

در ادامه سید امیرعلی میررضوی سرپرست خبرگزاری فارس خراسان رضوی نیز اظهار کرد: خبرگزاری فارس همواره نقشی پیشرو در عرصه اطلاع‌رسانی صحیح و سریع داشته است و امیدواریم در آینده نیز همین رویه ادامه داشته باشد.

میررضوی با تشکر از مدیران ارشد خبرگزاری فارس یادآور شد: خبرگزاری فارس خراسان رضوی نیز نقش خود را در اعتلای بصیرت مردم و افکار عمومی انجام می‌دهد و این مهم تنها با حمایت مدیران ارشد خبرگزاری فارس و همچنین مدیران اجرایی خراسان رضوی مقدور شده است.

انتهای پیام/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول