اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان‌شرقی:

سهم کشاورزان در توزیع امکانات کشوری ناچیز است

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان‌شرقی بزرگ‌ترین مشکل تولیدات کشاورزی را در بخش فروش آن دانست و گفت: متأسفانه سهم کشاورزان در توزیع امکانات کشوری ناچیز است.

سهم کشاورزان در توزیع امکانات کشوری ناچیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، صفر اصغری عصر امروز در نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی آذربایجان‌شرقی در شهرستان بناب با بیان این مطلب که 30 درصد جمعیت استان در روستاها زندگی می‌کنند، اذعان کرد: متأسفانه سهم کشاورزان در توزیع امکانات کشوری ناچیز است.

وی خواستار تبدیل نمایشگاه‌های فصلی عرضه مستقیم محصولات کشاورزی به نمایشگاه‌های دایمی در استان آذربایجان‌شرقی شد تا هرگونه دلالی و واسطه‌گری در این بخش قطع شده و محصولات کشاورزی به صورت عادلانه در بین مردم توزیع شود.

اصغری بزر‌گ‌ترین مشکل تولیدات کشاورزی را در بخش فروش آن دانست و تأکید کرد: اگر شبکه فروش این محصولات تقویت شود، میزان کمی و کیفی محصولات هم افزایش می‌یابد.

مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بر اساس برنامه پنجم توسعه کشور باید صد درصد محصولات و خود کشاورزان بیمه شوند، افزود: خوشبختانه تا امروز استان آذربایجان‌شرقی در زمینه بیمه روستایی با زیرپوشش قرار دادن 64 درصد روستائیان عزیز رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: درجنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی امروز دنیا باید فریاد مظلومیت کشاورزان به گوش قانونگذاران کشور رسانده شود تا از این قشر زحمتکش حمایت کنند.

اصغری تصریح کرد: تحقق شعار حمایت از سرمایه ایرانی به تقویت و گسترش همین نمایشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی بومی وابسته است.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول