اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در لردگان

پیکر پاک 2 شهید روی شانه‌های مردم تا بهشت مشایعت شد

خبرگزاری فارس: مردم عزادار شهرستان لردگان در سالروز شهادت حضرت جواد الائمه(ع) پیکرهای پاک و مطهر دو شهید گمنام را از سپاه ناحیه لردگان تشییع و به خاک سپردند.

پیکر پاک 2 شهید روی شانه‌های مردم تا بهشت مشایعت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرمانده سپاه ناحیه لردگان بعدازظهر امروز در مراسم وداع با شهدای گمنام در این شهرستان، اظهار داشت: همزمان با ایام شهادت جوان‌ترین امام شیعیان فضای استان چهارمحال و بختیاری آکنده به عطر و بوی شهداست.

علیرضا اسحاقی به ولایت‌مداری رزمندگان اسلام، ایثارگران و شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا عاشق امامت و ولایت بودند و برای تحقق احکام نورانی اسلام از جان خود مایه گذاشتند.

وی ادامه داد: پس از 25 سال پیکرهای پاک و مطهر شهدای گمنام به این خطه دلاورخیز بازگشت و مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان با برگزاری برنامه‌های مختلف در شهرها و روستاها با شهدای عزیز وداع و تجدید میثاق کردند.

اسحاقی با محکوم کردن اهانت به ساحت قدسی پیامبر عظیم‌الشان اسلام، گفت: مردم مومن و مسلمان که پیروان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و سربازان امام زمان(عج) را که بعد از گذشت 25 سال پیکرهای پاکشان بازگشته‌اند، اینگونه مورد تکریم قرار می‌دهند، برای پیامبر رحمت جان خویش را فدا می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان افزود: دشمنان بدانند رسول گرامی اسلام در قلب مسلمانان جای دارد و کوچک‌ترین بی‌حرمتی را بر نمی‌تابند.

در این روز خیل مردم عزادار، مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان پیکرهای پاک و مطهر شهدا را بر فراز سرها گرفته و از سپاه ناحیه تا پارک چشمه برم مالخلیفه تشییع کردند.

مداحی، نوحه‌خوانی و سوگواری از دیگر برنامه‌های این مراسم نورانی بود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول