اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور معرفی استان

سرود استانی چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به‌منظور معرفی هرچه بهتر چهارمحال و بختیاری، سرود استانی از سوی حوزه هنری و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تولید می‌شود.

سرود استانی چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود

کیومرث مرادی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: تشکیل شورای روابط عمومی‌های چهارمحال و بختیاری گامی مؤثر در ایجاد هماهنگی فعالیت‌های روابط عمومی‌ها، مدیریت بهتر هزینه‌ها و تعامل بیشتر در مسیر تحقق اهداف روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توان مضاعف روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی، گفت: در این رابطه هم‌افزایی، تعامل و همگرایی بیشتر روابط عمومی‌ها ضروری است.

مرادی طراحی و تئوری‌پردازی اطلاع‌رسانی در دستگاه‌های اجرایی را وظیفه روابط عمومی‌ها برشمرد و افزود: برگزاری مناسبت‌های ملی مذهبی، دوره‌های آموزشی و پژوهشی، تشکیل نمایشگاه‌های مشترک، رعایت اصول تشریفات در جلسات و همکاری بین دستگاهی از دیگر وظایف مهم روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی است.

مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای کاهش هزینه در روابط عمومی‌ها باید از ظرفیت‌های فیزیکی و تجهیزات استفاده بهینه و مناسب صورت بگیرد.

وی در ادامه انعکاس پیشرفت طرح‌های مهر ماندگار را ضروری برشمرد و تأکید کرد: در این زمینه استفاده از ظرفیت خبرگزاری‌ها و نشریات، چاپ و انتشار بروشورها، برگزاری نشست‌های مطبوعاتی، تبلیغات محیطی و ارسال اخبار مربوطه به دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری ضروری است.

مرادی افزود: استفاده از ظرفیت نمازهای جمعه، تریبون‌های دانشجویی و توان فرهنگیان برای اطلاع‌رسانی روند اجرای طرح‌های مهر ماندگار در چهارمحال و بختیاری، نقش مهمی در آگاهی‌بخشی مردم از نحوه پیشرفت این پروژه‌ها دارد.

وی تصریح کرد: شورای روابط عمومی‌های چهارمحال و بختیاری از این پس، در مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه‌های متنوعی در مکان‌های عمومی برگزار می‌کنند.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید زمان و مکان مصاحبه‌های مطبوعاتی خود را 48 ساعت قبل از برگزاری، به دبیرخانه شورای روابط عمومی‌های استان اعلام کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: دفتر آموزش و پژوهش استانداری چهارمحال و بختیاری به منظور کاهش هزینه‌ها، دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها را به صورت چرخشی در دستگاه‌های اجرایی مختلف استان برگزار می‌کند.

مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: به‌منظور معرفی هرچه بهتر چهارمحال و بختیاری، سرود استانی از سوی حوزه هنری و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ساخته می‌شود.

وی تأکید کرد: به زودی دستورالعمل پنجمین دوره ارزیابی و انتخاب روابط عمومی‌های برتر چهارمحال و بختیاری بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری قرار می‌گیرد.

مرادی افزود: اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری چهارمحال و بختیاری برای برقراری رشته کارشناسی ارشد روابط عمومی در یکی از دانشگاه‌های استان پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول