اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهدشت:

صنوف آلاینده کوهدشت از شهر می‌روند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: صنوف آلاینده کوهدشت به ترتیب اولویت به خارج از شهر و به شهرک بهساز این شهرستان منتقل می‌شوند.

صنوف آلاینده کوهدشت از شهر می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، غلامرضا حمزه‌پور صبح امروز در جلسه انتقال کارگاه‌های سطح شهرستان کوهدشت به شهرک بهساز این شهرستان در کوهدشت گفت: تمام تلاش خود را برای انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر کوهدشت به کار می‌بندیم.

وی افزود: بر اساس اولویت ابتدا واحدهای صافکار سطح شهر و سپس واحدهای تعویض روغن به شهرک بهساز این شهرستان انتقال می‌یابند، اما برای اجرایی شدن این طرح نیروی انتظامی و اماکن باید نهایت همکاری‌های لازم را به عمل آورند.

در ادامه مدیرعامل مجتمع بهساز کوهدشت گفت: این شهرک دارای 283 واحد کارگاهی و 25 واحد خدماتی است که در حال حاضر واحدهای تکمیل و فعال آن 60 واحد است.

میرزاعلی محمدی اظهار داشت: همچنین کل واحد‌های کارگاهی شهر کوهدشت 320 واحد بوده که تعدادی از آنها به این شهرک انتقال یافته‌اند.

وی افزود: شرکت تعاونی بهساز در زمینی به مساحت 15 هکتار در سال 1381 تاسیس و فعالیت‌های ساخت و ساز آن از سال 1384 آغاز شده است و در نهایت اولین واحد در مهر ماه 1390 در این مجتمع اسکان یافته است.

محمدی اظهار داشت: برخی افراد سودجو با خرید زمین در اطراف این مجتمع و واگذاری آن به متقاضیان قصد اخلال در سیستم کار مجتمع و کند کردن روند انتقال واحدهای سطح شهر به مجتمع را برای سود‌جویی و فروش زمین‌های خود دارند.

در ادامه کامران محمدی رئیس صنف نجاران، شیشه‌بران و آلمینیوم‌سازان کوهدشت به  نمایندگی اعضای مجتمع بهساز به بیان مشکلات انتقال واحدها به مجتمع بهساز و شرایط مالی و مشکلات اسکان آنها پرداخت.

در ادامه خدایار عزیزی رئیس مجمع امور صنفی علت کند بودن روند پیشرفت و انتقال گارگاه‌ها به مجتمع را اعمال سلایق افراد بانفوذ دانست و اعلام کرد که تا این سلایق اعمال می‌شوند، پیشبردی در این زمینه نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول