اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

پاکسازی شهر خرم‌آباد از وجود احشام زنده پیگیری شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌آباد گفت: پاکسازی شهر از وجود احشام زنده به ویژه در مناطق حاشیه‌ای شهر خرم‌آباد باید به طور جدی پیگیری شود.

پاکسازی شهر خرم‌آباد از وجود احشام زنده پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی‌پوری صبح امروز در جلسه شورای بهداشت و سلامت شهرستان خرم‌آباد ارتقای سطح بهداشت را ضامن سلامت جامعه و افراد دانست و گفت: همه اعضای این شورا باید در راستای ارتقای بهداشت و سلامت جامعه با اهتمام ویژه تلاش کنند.

وی ضمن تقدیر از اقدامات صورت پذیرفته توسط ادارات و نهادهای عضو شورا در راستای ارتقای سلامت عمومی در خرم‌آباد از آنها خواست تا با برنامه‌ریزی مدون و نظارت بر حسن اجرای برنامه‌های طراحی شده باعث رشد و ارتقای سطح بهداشتی شهرستان و به تبع آن ارتقای سلامتی و نشاط در حوزه شهرستان شوند.

ولی‌پوری با تاکید بر لزوم بازدید مستمر نمایندگان بهداشت محیط و آب و فاضلاب روستایی از آب شرب روستاها تا برطرف شدن مشکلات موجود، گفت: باید بخشداران و دهیاران با اهالی روستاهای فاقد شبکه آب و فاضلاب جهت زیر پوشش قرار گرفتن خدمات شرکت آبفار رایزنی کنند.

فرماندار خرم‌آباد بررسی و نظارت بر تغذیه دانش‌آموزان در محیط مدارس، رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی و آب‌خوری مدارس شهرستان، پاکسازی شهر از وجود احشام زنده به ویژه در مناطق حاشیه‌ای شهر خرم‌آباد، نصب سطل‌های مخصوص جمع‌آوری زباله در برخی از محلات، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در مبادی ورودی و خروجی شهر و نظارت شبکه بهداشت شهرستان بر وسایل نقلیه انتقال دهنده مواد غذایی به ویژه گوشت، نظارت بر مراکز تهیه لبنیات محلی در حوزه شهرستان و چندین مصوبه مشابه دیگر را از جمله مصوبات این جلسه عنوان کرد.

وی در ادامه از بخشداران بخش‌های تابعه خواست تا در راستای ارتقای بهداشت و سلامت روستاییان و ارائه خدمات بهتر به آنان جلسه شورای بهداشت بخش را به صورت منظم با حضور متولیان در بخش‌ها برگزار کرده و نتیجه اقدامات انجام شده را به صورت مکتوب به دبیرخانه این شورا گزارش دهند.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول