اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

باید از ظرفیت‌های معلولان در جامعه به خوبی استفاده شود

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: باید از ظرفیت‌های معلولان در جامعه به نحو مطلوبی استفاده شود.

باید از ظرفیت‌های معلولان در جامعه به خوبی استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد دوشنبه شب در دیدار نابینایان استان زنجان با وی، اظهار کرد: معلولیت محدودیت نیست باور و اعتقاد اجتماعی است که مصادیق آن به خوبی در جامعه دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه معلولان جامعه همواره با انجام فعالیت‌های شگفت‌انگیز مهارت‌های خود را به رخ می‌کشند، افزود: توانمندی معلولان به نحو مطلوبی در عرصه‌های مختلف دیده می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به مشکلات پیش‌روی معلولان خاطرنشان کرد: اگر چه معلولان از مشکلات بی‌شماری رنج می‌برند اما توانمندی این قشر در عرصه‌های مختلف این مشکلات را کمرنگ می‌کند.

وی با بیان اینکه اراده جدی و مصمم معلولان موجب ارتقای فعالیت‌های آنان در عرصه‌های مختلف شده است، یادآور شد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مطلوبی در معلولان وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوبی استفاده شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه معلولان دارای اراده‌های قوی و مصصم هستند، یادآور شد: امید، نشاط و روحیه بالای این قشر موجب حضور در عرصه‌های مختلف شده است.

وی با بیان اینکه با وجود همه اقدامات انجام شده ضروری است به نیازمندی‌های این قشر بیشتر توجه شود، افزود: باید از ظرفیت‌های این قشر استفاده شود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول