اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مبارکه خبر داد

اعزام کاروان پزشکی به مناطق محروم سمیرم

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مبارکه گفت: در راستای فعالیت‌های داوطلبانه و حمایتی، کاروان پزشکی به برخی از مناطق روستاهای سمیرم اعزام شد.

اعزام کاروان پزشکی به مناطق محروم سمیرم

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، لطف الله ابوطالبی ظهر امروز در جمع اعضای هلال احمر شهرستان مبارکه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان مبارکه همراه با کمیته پزشکی خود به همراه پزشکان و متخصصان در امور بهداشتی، روانی، آموزشی و بهداشت محیط آمادگی این را دارد که در مناطق روستای استان اصفهان خدمات‌رسانی کند.

وی افزود: در این طرح سعی کرده‌ایم که امدادگران مسائل مرتبط با امداد و نجات، برخود با سوانح و سایر مسائل موجود را به دیگران یادآوری کند تا بتوانند در موقع بروز حوادث از خسارات موجود تا حد امکان جلوگیری کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مبارکه گفت: در این اقدام خدمات رفاهی، بهداشتی و آموزشی نیز در قالب بسته‌های فرهنگی بین 100 خانوار بخشی از روستاهای شهرستان سمیرم توزیع شد و حدود 500 نفر از اهالی این روستاها از خدمات ویزیت رایگان و دارو برخوردار شدند.

وی افزود: تمامی خدمات انجام شده در این راستا فقط به منظور محرومیت‌زدایی بوده و سعی شده این چنین کارها نیز در آینده تکرار شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول