اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری:

مکلف به انجام رسالت در راستای اهداف مقدس نظام هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری با اشاره به اینکه ما مکلف به انجام رسالت در راستای اهداف مقدس نظام هستیم، گفت: امید به کارآمدی نظام یکی از مهم‌ترین وظایف شرعی ما است.

مکلف به انجام رسالت در راستای اهداف مقدس نظام هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیرحسین باقرنژاد لحظاتی پیش در مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی کهریزک ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تورج علی‌نیا بخشدار سابق کهریزک و همایون عباسی بخشدار فعلی کهریزک اظهار داشت: امروز 14 پروژه عمرانی، فرهنگی و ورزشی بخش کهریزک به نمایندگی از 110 پروژه این بخش به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان ری گفت: این اقدامات در دولتی انجام می‌شود که کار مضاعف را در دستور کاری خود قرار داده است.

وی در ادامه افزود: دولت نهم و دهم علاوه بر پروژه‌های نیمه‌تمام دولت‌های گذشته و تکالیفی که مجلس برای دولت تعیین می‌کند پروژه‌های زیادی برای تأمین امنیت و رفاه مردم تعریف کرده است.

باقرنژاد با اشاره به خدماتی که در دولت نهم و دهم صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: خدمات و تلاش‌هایی که در این دولت صورت گرفته نسبت به دولت‌های پیشین بیشتر بوده است.

فرماندار شهرستان ری دستاوردهای انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و تأکید کرد: خدمات و دستاوردهایی که انقلاب اسلامی در 33 سال انجام داده خیلی بیشتر از اقدامات رژیمی است که قدمت خودشان را بیش از 2 هزار و 500 سال اعلام می‌کردند.

وی در ادامه بیان داشت:‌ در گذشته ما برای تهیه یک پیچ نیز وابسته به برندهای غیر معروف بلوک غرب بودیم اما امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران خودمان در عرصه‌‌های مختلف به خودکفایی رسیده‌ایم.

باقرنژاد خاطرنشان کرد:‌ با توجه به اینکه شرایط اقتصادی فعلی خیلی دشوارتر از گذشته است، اما دولت چندین برابر گذشته خدمات ارائه داده است و امروز دولت علی‌رغم فشارهای زیادی که هست و همچنین اعتبارات به سختی جذب می‌شود، تکالیف بالایی را برای خود ایجاد کرده‌ است.

فرماندار شهرستان ری ادامه داد:‌ این اقداماتی که در راستای رفاه مردم صورت می‌گرفت، امید را در دل مردم ایجاد کرده و این خدمات و اقدامات به برکت انفاس قدسی امام و مقام معظم رهبری بوده و مسئولان امروز به دنبال این هستند که راه شهدا را ادامه دهند.

وی در ادامه بیان داشت: دستگاه اجرایی مکلف است به انجام رسالت در راستای اهداف مقدس نظام و ایجاد امید در دل مردم و امید به کارآمدی نظام یکی از مهم‌ترین وظایف شرعی ما است.

فرماندار شهرستان ری در پایان تصریح کرد: بهترین عمل ما انجام اقداماتی است که سبب ایجاد انگیزه و امید می‌شود و امید به کارآمدی نظام و تقویت باورهای مردم به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مقدس‌ترین کارهای ما است.

مراسم افتتاحیه 110 پروژه بخش کهریزک از توابع شهرستان ری با حضور لاله افتخاری و حسین طلا نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا محمودی معاون عمرانی استاندار تهران، امیرحسین باقرنژاد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری، بخشداران، معاونان و جمعی از مسئولان شهرستان ری برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول