اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ساری:

طرح هدایت آب‌های سطحی ساری اجرایی نشده است

خبرگزاری فارس: شهردار ساری گفت:‌ با گذشت 14 سال از تصویب طرح هدایت آب‌های سطحی ساری، این طرح هنوز اجرایی نشده است.

طرح هدایت آب‌های سطحی ساری اجرایی نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی عبوری در جلسه علنی شورای شهر  ساری اظهار داشت: از زمان مدت فعالیت‌ام در شهرداری تاکنون چهار بار شاهد بارش شدید در شهر بودیم که آبگرفتگی فراوانی به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه آبگرفتگی ناشی از باران روز گذشته بسیار شدید بود، ادامه داد:‌ مقدار بارش روز گذشته حدود 23 میلی‌متر بود در حالی که بارندگی 80 میلی‌متر مرز بحران است، اما همین میزان بارندگی ما را دچار مشکل می‌کند.

عبوری با اشاره به اینکه طرح هدایت آب‌های سطحی در سال 75 مطرح و در سال 77 تصویب شده، متذکر شد:‌ اکنون با گذشت 14 سال از تصویب، هنوز اجرایی نشده است.

این مسئول با بیان اینکه از هفته جاری احداث کانال با سرعت بیشتری شکل می‌گیرد، خاطرنشان کرد:‌ با احداث این کانال، مشکل آبگرفتگی بلوار آزادی برای همیشه رفع می‌شود.

شهردار مرکز استان مازندران با اشاره به اینکه محل احداث کانال‌های ضرب‌العجلی، نهایی شده است، گفت: در شش ماه گذشته در شهرداری منطقه سه، حدود 70 هزار متر آسفالت انجام دادیم که موجب می‌شود آب‌های سطحی جذب نشده و به منطقه پایین دست هدایت شوند.

وی با بیان اینکه بخشی از آبگرفتگی به خاطر رعایت نکردن مسائل از سوی همشهریان است، تصریح کرد: بیش از 80 درصد از منازل، آب ناودان را به کوچه و خیابان رها می‌کنند در حالی که باید به درون چاه منازل هدایت شود.

عبوری با اشاره به خسارات سیل اخیر، متذکر شد:‌ در بلوار امام رضا سقف یک خانه با کل خرپا کنده شده و بر روی مسیر انتقال برق 20 کیلووات افتاده است.

این مسئول با بیان اینکه مشکلات در زمان بحران زیاد است، در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد:‌ در این شرایط اگر در سطح شهر و خیابان‌ها باشیم بهتر و برای مردم قوت قلب است.

شهردار مرکز استان مازندران در پایان اذعان داشت: حداقل‌هایی که همان احداث کانال است را هم برای مردم ایجاد نکردیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول