اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

استکبار سرنگونی اسلام را برنامه‌ریزی کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت: اروپا و آمریکا از سال‌های بسیار دور برنامه سرنگونی اسلام را در دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج پایه‌ریزی کرده‌اند.

استکبار سرنگونی اسلام را برنامه‌ریزی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز حجت الاسلام احمدرضا حاجتی ظهر امروز در جمع اجتماع‌کنندگان حاضر در پایان راهپیمایی محکومیت به نبی مکرم اسلام در دانشگاه شهید چمران اهواز، اظهار داشت: استکبار جهانی و هم‌پیمانان آن معترفند به اینکه صدای امام خمینی (ره) از کنار مرزهای آنها به گوش می‌رسد و ندای اسلام در سرتاسر جهان طنین‌افکنده و هر روز خیل مشتاقان به این دین آسمانی بیشتر می‌شود.

وی با تحسین حضور پررنگ دانشگاهیان اعم از دانشجویان، اساتید و کارمندان در محکوم کردن اقدام سخیف استکبار و اهانت به مقدسات دینی مسلمانان، گفت: امروز شما با حضور خود برگ زرین دیگری در کتاب افتخارات دانشگاه شهید چمران اهواز ورق زدید.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: دانشگاه شهید چمران در دوران دفاع مقدس مأمن و محل حضور رزمندگان و متبرک به قدوم شهداست، آنان که از این محل با خدای خود عهد بستند و تا شهادت بر پیمان خود باقی ماندند.

حاجتی خاطرنشان کرد: اجتماعاتی که نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر جهان در محکومیت اهانت به رسول خدا (ص) صورت گرفته موجب تحیر و شگفتی سیاست‌مداران و برنامه‌ریزان در غرب شده و آنان را به هراس انداخته است.

وی با اشاره به پیام این تجمع‌ها، گفت: ما مقصد و مقصود خود را شناخته‌ایم و مشکلات و گرفتاری‌های زندگی و مصائب و دشمنی‌ها را تحمل می‌کنیم اما دشمن را بر نمی‌تابیم و از مقدسات دینی و دفاع از مکتب اهل بیت (س) کوتاه نمی‌آییم.

مدرس حوزه و دانشگاه‌های خوزستان با بیان اینکه اروپا و آمریکا از سال‌های بسیار دور برنامه سرنگونی اسلام را به خیال خام خود در دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج پایه‌ریزی کرده بودند، افزود: آنها اسلام آمریکایی را داشتند که خودشان هم به آن معتقد نبودند این در حالی است که امروزه معترفند 70 میلیون مسلمان فقط در اروپا و آمریکا وجود دارد و پس از 11 سپتامبر تاکنون پرفروش‌ترین کتاب در آمریکا، قرآن بوده است.

حاجتی تصریح کرد: مردم جهان در دنیا به دنبال راهی جدید هستند، راهی که عدالت در آن باشد و آن را در اسلام دیده‌اند از این رو، هر روز جمع بیشتری از نخبگان و اندیشمندان آمریکایی و اروپایی به اسلام گرایش می‌یابند.

وی با اشاره به فیلم اهانت‌آمیز به پیامبر اکرم (ص) و بازیچه قرار گرفتن سام باسیل کارگردان آماتور آن و بازیگران دست چهارم و پنجم هالیوود، اظهار داشت: این فیلم با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و از ترس آنها از اسلام با موضوع جسارت به پیامبر ساخته شد و سرچشمه خوبی‌ها را نشانه گرفت اما نمی‌دانستند که نه تنها در خاورمیانه بلکه در سرتاسر جهان اسلام ناب محمدی ریشه دوانده و حاکم است و با این کار خود، جهان را در محکومیت این اقدام سخیف شوراندند.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: مردم ایران به خاطر سختی‌ها و مشکلاتی که اکنون به دلیل تحریم‌ها، تهدیدها، گرانی‌ها و .... بر آنها وارد شده، معنویت را زیر پا نمی‌‌گذارند و عاشق پیامبر (ص) و ارادتمندان خاص ائمه (ع) هستند.

حاجتی گفت: دشمن کافر و خیره‌سر بداند که تا آخرین لحظه، آخرین نفس و آخرین قطره خون تا ظهور مهدی موعود این امت حزب الله در پیروی از آرمان‌های امام و سرسپردگی مکتب اهل بیت (ع) ایستاده‌اند.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول