اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شمار شهدای حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه به 3 نفر رسید

خبرگزاری فارس: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از شب گذشته تا کنون در چندین نوبت حمله به نقاط مختلف نوار غزه 3 فلسطینی را شهید و تعدادی را زخمی کردند.

شمار شهدای حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه به 3 نفر رسید

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری سما، آمار شهدایی که از شب گذشته تا کنون در حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه شهید شدند به 3 نفر رسید.

منابع پزشکی فلسطین گفتند که جنگنده رژیم صهیونیستی صبح امروز یک دستگاه موتور سیکلت را در منطقه الفخاری در شرق خان یونس هدف قرار داد که طی آن «یاسر العتال» (24 ساله) به شهادت رسید و یک نفر دیگر نیز مجروح شد.

به گفته این منابع این شهید و یک مجروح فلسطینی به بیمارستان اروپایی در رفح واقع در جنوب نوار غزه انتقال داده شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شب گذشته نیز «هشام علی السعیدنی» یکی از رهبران جهاد سلفی(43 ساله) و یکی از همراهان وی را که سوار بر یک موتور سیکلت بودند در خیابان مسعود در شهرک جبالیا در شمال نوار غزه، هدف قرار داده و به شهادت رساندند.

السعیدنی به مدت 2 سال در زندان غزه زندانی بود و اخیرا به دلیل داشتن تابعیت اردنی با میانجی‌گری اردن از زندان آزاد شده بود.

وی از بارزترین رهبران گروه‌های جهادی سلفی در فلسطین و اردن بود و گفته می‌شود که علیه نیروهای آمریکایی در افغانستان و عراق جنگیده بود.

در همین رابطه دکتر «اشرف القدره» سخنگوی رسمی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تیم‌های امداد و اورژانس جسد یک شهید را که سرش قطع شده بود و نیز دو مجروح از جمله یک کودک را به بیمارستان کمال عدوان در جبالیا انتقال دادند اما بعد از مدت زمان کوتاه یک نفر از مجروحان به دلیل شدت جراحت به شهادت رسید.

شاهدان عینی گفتند که هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی یک فروند موشک به یک دستگاه موتور سیکلت که دو نفر بر آن سوار بودند، شلیک کرد.

رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که دو نفر از اعضای مجلس شورای مجاهدین از طراحان عملیات ضد اسرائیلی در نتیفوت که جمعه گذشته منجر به زخمی شدن یک اسرائیلی شد، ترور کرده است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول