اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده‌ام

رسول خطیبی: بازیکنان تیم گسترش فولاد نمی‌گذارند بازی کنم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: آمادگی بالای بازیکنان تیم گسترش فولاد اجازه نمی‌دهد من هم در تیم بازی کنم.

رسول خطیبی: بازیکنان تیم گسترش فولاد نمی‌گذارند بازی کنم

رسول خطیبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: بچه‌های تیم به قدری خوب و با انگیزه بازی می‌کنند که به خودم اجازه نمی‌دهم وارد میدان شوم.

وی افزود: با شرایط فعلی نیازی به بازی رسول خطیبی نیست و بازیکنان جوان بهتر از من بازی می‌کنند، اما من هنوز از دنیای فوتبال خداحافظی نکرده‌ام و روزی که گسترش فولاد را در ایران قهرمان کردم از بازیکنی در فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

خطیبی از بازی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان رضایت کامل داشته و ابراز می‌دارد: در این دیدار بازیکنان تیم با جان و دل بازی کردند، خصوصاً در نیمه دوم تمام برنامه‌های من را در میدان اجرا کرده و بازی خوب را با نتیجه خوب‌تر به پایان رساندند.

وی افزود: ما در این بازی چهار گل به ثمر رساندیم و چند فرصت گلزنی را نیز به هدر دادیم، اما حتی اگر بازی با دو گل به سود ما به اتمام می‌رسید، باز من از نتیجه بازی به سبب عملکرد تاکتیکی تیم راضی بودم.

بازیکن سابق تیم ملی ایران به مظلومیت مربیان بومی اشاره و عنوان کرد: در سال‌های گذشته همواره بهترین امکانات در اختیار مربیان غیربومی قرار گرفته است، بدون اینکه نتیجه لازم را به همراه داشته باشد، اما من به عنوان یک مربی بومی انگیزه لازم برای کسب موفقیت را داشته و امیدوارم همانطور که در دوران بازیگریم به تمام آرزوهایم دست یافتم، در مربیگری نیز موجبات سربلندی فوتبال تبریز را فراهم کنم.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در مورد حریف آینده تیمش گفت: سنگ آهن بافق از مربی کارکشته‌ای به نام فیروز کریمی بهره جسته و بازیکنان این تیم نیز مدت مدیدی را در کنار هم بازی کرده‌اند، ولی ما نیز برای کسب امتیاز به یزد رفته و حریف آسانی برای این تیم نخواهیم بود.

خطیبی در پایان هفته پنجم تیم‌های گسترش فولاد تبریز، مس سرچشمه، ابومسلم مشهد و نفت مسجدسلیمان را از تیم‌های مدعی این گروه برای صعود به لیگ برتر دانست.

تیم گسترش فولاد تبریز در پایان هفته پنجم لیگ دسته یک ایران با 11 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول