اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد

برگزاری مسابقه ماهانه کتاب در فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بنا داریم در فارس هر ماه یک کتاب را به مسابقه بگذاریم تا گامی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی برداشته شود.

برگزاری مسابقه ماهانه کتاب در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در مراسم افتتاح سومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس اظهار داشت: خداوند به ناشران و نویسندگان دفاع مقدس توفیق داده است تا در عرصه جاودانه‌ترین میراث انقلاب قدم بردارند و تا اندازه‌ای دین خود را به شهدا ادا کنند.

وی افزود: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه عرصه‌ای برای همگرایی و هم‌افزایی تمام دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان شد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: بنا داریم در استان فارس هر ماه یک کتاب را به مسابقه بگذاریم تا گامی در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی برداشته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز در این مراسم تصریح کرد: اگر در بیان مفاهیم دفاع مقدس کوتاهی کنیم و ارزش‌هایی مانند ایثار و شهادت لطمه ببیند خسران دنیا و آخرت نصیب ما می‌شود.

احمد همتی بوشهری اضافه کرد: با وجود رسانه‌های دیجیتال همچنان کتاب و کتابخوانی جایگاه خود را دارد و باید با استفاده از این ابزار مردانگی، دلاوری، ولایتمداری، دین‌باوری، توکل، توسل و اخلاص رزمندگان را حفظ و ترویج کرد.

یکی از اعضای تعاونی ناشران دفاع مقدس نیز در مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه کتاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سال 71 که تیراژ کتاب‌ها هنوز به 3 هزار کتاب نمی‌رسید در دیدار با مسئولان وقت بیان کرده بودند که برخی کتاب‌های دفاع مقدس با تیراژ 100 هزار چاپ شود.

رحیم مخدومی با اشاره به افق دید بلند مقام معظم رهبری خواستار آن شد که ستاد هماهنگی برای ترویج ادبیات دفاع مقدس شکل گیرد.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط متولیان دفاع مقدس با پیاده‌نظام فرهنگ و افسران جنگ نرم خاطرنشان کرد: کتب دفاع مقدس باید در دوران خدمت سربازی و یا فعالیت در بسیج در اختیار جوانان قرار گیرد تا با توجه به اوقات فراغت فراوان از این دریای عظیم استفاده کنند.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول