اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرهنگیان کازرونی ساخت فیلم موهن توسط صهیونیست‌ها را محکوم کردند

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان و فرهنگیان کازرون با تجمع عظیم و گسترده در میدان شهدای این شهر ساخت فیلم موهن به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) را محکوم کردند.

فرهنگیان کازرونی ساخت فیلم موهن توسط صهیونیست‌ها را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی کازرون به همراه معلمان و مدیران خود صبح امروز با تجمع در میدان شهدای این شهر ساخت فیلم موهن آمریکایی، اسرائیلی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند.

در این تجمع دانش‌آموزان و فرهنگیان کازرون با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «لبیک یا رسول‌الله»، خشم و انزجار خود را از مسببان ساخت فیلم موهن به نمایش گذاشتند.

امام جمعه کازرون در این مراسم باشکوه در سخنانی اظهار داشت: دشمن فکر می‌کند که با جسارت به مقدسات می‌تواند به هدف خود برسد اما باید بداند که توهین به پیامبر نوعی خودکشی برای آنها است چرا که تمام مسلمانان عالم از شیعه و سنی گرفته تا نژادهای گوناگون نسبت به شخص پیامبر اسلام (ص) عشق می‌ورزند و ارادت دارند.

حجت‌الاسلام محمد خرسند افزود: مسلمانانی که هر روز پنج مرتبه بعد از نماز و تشهد به پیامبرشان درود می‌فرستند، نمی‌توانند تحمل کنند که چند انسان فاسد، رذل و پست با پول رژیم صهیونیستی فیلم بسازند و به ساحت پیامبرشان توهین و جسارت کنند.

وی توهین و جسارت دنیای استکبار به ساحت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام را نشانه ترس دشمنان از اسلام و پیامبر (ص) و بیداری اسلامی که در کشورهای اسلامی به وجود آمده است دانست و گفت: بیداری اسلامی دنیای استکبار را به لرزه انداخته است به همین سبب به شخص پیامبر (ص) که نقطه اشتراک تمام مسلمانان است تهمت و افترا می‌زنند.

مدیر آموزش و پرورش کازرون نیز در این تجمع باشکوه در سخنانی اظهار داشت: تمام ذرات هستی بدون شک وامدار پیامبر و آل پیامبر هستند، خواه آگاه باشیم بر این حقیقت و خواه نادان، بنابراین در سلسله مراتب هستی مخلوقات فیض خود را از مراتب برتر کسب می‌کنند و پیامبر (ص) و خاندانش واسطه بارش فیض الهی بر بشر هستند.

مرتضی دیانتی‌نسب افزود: سردرگمی‌ها، جاه‌طلبی‌ها و هوس‌های مادی آنچنان دنیای ما را در تنگنای جهالت فرو برده که اظهار علنی اهانت بر ساحت مقدس‌ترین و شریف‌ترین بندگان خداوند را موجب می‌شود.

وی تجمع عظیم دانش‌آموزان و فرهنگیان را اعلام انزجار نسبت به عاملان اساعه ادب به پیامبر بزرگوار اسلام در ساخت فیلم موهن اسرائیلی آمریکایی و طرح شکایت برای مجازات عاملان عنوان و اضافه کرد: امت اسلامی به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی آمادگی کامل دارند که توطئه‌های سیاسی و فرهنگی استکبار جهانی را خنثی کنند و آنها را سر جایشان بنشانند.

این مسئول ادامه داد: عشق و محبت به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام نه در بلاد اسلامی بلکه در کل هستی جلوه‌گر است و امروزه نه تنها جهان اسلام مصیبت‌زده توهین‌ها و تحقیرهای کوراندیشان است بلکه هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر (ص)، ضمیر آزاداندیشان را در هر گوشه جهان جریحه‌دار کرده است.

در پایان این تجمع قطعنامه‌ای مبنی بر محکومیت عوامل سازندگان فیلم اهانت به پیامبر اسلام (ص) قرائت شد.

در بخشی از این قطعنامه آمده است: ما دانش‌آموزان و فرهنگیان کازرون بر خود لازم می‌دانیم که ضمن محکوم کردن عمل قبیح و شرم‌آور عوامل و سازندگان فیلم اهانت به پیامبر اسلام، با عقل و درایت و تکیه بر آموزه‌های دینی، مسیر درست هدایت را احیاء کرده و بندگان گم‌گشته را دعوت به بهترین آیین جهان کنیم.

این قطعنامه می‌افزاید: خداوند یاریگر قدم‌هایی است که در راه اعتلای دین و برقراری عدالت تا ظهور منجی عالم بشریت گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول