اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

/بخش چهارم/

نصرالله: از مواضع خود در برابر سوریه شرمنده نیستیم و از آن دفاع می‌کنیم

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره تحولات جاری در سوریه گفت: مواضع ما در برابر تحولات سوریه از همان ابتدا روشن و شفاف بود و ما همواره از آن سخن گفته‌ایم و از این مواضع شرمنده و خجل نبوده و از آن دفاع می‌کنیم.

نصرالله: از مواضع خود در برابر سوریه شرمنده نیستیم و از آن دفاع می‌کنیم

به گزارش فارس، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره تحولات جاری در سوریه نیز گفت: ما از ابتدای ناآرامی‌ها در سوریه دارای موضع سیاسی شفاف و آشکاری در قبال این کشور بودیم و از آن شرمنده یا خجالت زده نیستیم و به همین منظور دیدگاه و برداشت خود از آنچه روی می‌دهد و آنچه در پشت صحنه در حال رخ دادن است و خطراتی که برای سوریه و لبنان و سراسر منطقه به دنبال دارد، را براساس اصول و مبانی فکری و شرعی خود تبیین و تشریح می‌کنیم و در مناسبت‌های مختلف از آن بی‌پرده سخن گفته‌ایم و به خاطر موضع سیاسی‌مان بیمناک و مردد نیستیم.

وی افزود: برخی می‌گویند حزب‌الله بهار این موضع‌گیری را پرداخت خواهد کرد و من می‌گویم که مشکلی نیست‌ اما باید آخر هر کار را ملاحظه کرد.

سید حسن نصر‌الله گفت: از روز اولی که حوادث سوریه شروع شد، طرف‌هایی در میان مخالفان سوری از ارسال نیروهایی توسط حزب الله به سوریه سخن می‌گفتند و من می‌گویم این دروغ است.

وی افزود: موضع سیاسی ما واضح است و تاکنون در کنار نظام سوریه مبارزه نکرده‌ایم و نظام سوریه نیز این درخواست را از ما نکرده است.

وی تاکید کرد: نمی‌توان هیچ چیزی را مخفی کرد و ما نیز هیچ موضوعی را مخفی نمی‌کنیم. زمانی که کسی شهید می‌شود به خانواده‌اش حقیقت را درباره مکان و زمان و چگونگی شهادت وی می‌گوییم. ما درباره این موضوع در لبنان شوخی نمی‌کنیم و ما هیچ چیزی را مخفی نمی‌کنیم و شهدا را نیز آشکارا تشییع کردیم چون این موضوع اشکال شرعی و اخلاقی دارد.

دبیر کل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: شهدایی که می‌گویند در سوریه شهید شده‌اند کجا هستند این در حالی است که ما شهدای خود را آشکارا تشییع می‌کنیم و از آن خجالت نمی‌کشیم.

ادامه دارد...

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول