اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارائه لایحه اتهام علیه لیبرمن پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی

خبرگزاری فارس: منابع قضایی رژیم صهیونیستی از ارائه لایحه اتهام علیه وزیر امور خارجه این رژیم به اتهام فساد مالی سوء استفاده از منصب خبر دادند.

ارائه لایحه اتهام علیه لیبرمن پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی

به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نوشت که مشاور حقوقی دولت لایحه اتهامی علیه «آویگدور لیبرمن» پیش از برگزاری انتخابات کنست(پارلمان) ارائه می‌کند.

بر اساس این گزارش لیبرمن به دریافت میلیون‌ها دلار از بازرگانان و عدم اعلام منابع آن به واسطه تاسیس شرکت‌هایی در خارج از اسرائیل متهم است.

لیبرمن همچنین به در تنگنا قرار دادن شاهد این ماجرا و سوء استفاده از منصب خود برای تعیین شخصی در وزارتخانه به منظور ارائه اطلاعات به لیبرمن درباره پرونده‌های جنایی که پلیس در دست بررسی دارد، متهم شده است.

بر اساس این گزارش در صورت ارائه لایحه اتهام علیه لیبرمن، وی در دولت آینده از انتخاب به عنوان وزیر خارجه تا پایان دادگاه، منع خواهد شد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دو روز پیش در یک نشست خبری رسما خبر برگزاری انتخابات زودهنگام را اعلام کرد.

وی ضمن اعلام این خبر، گفت که این انتخابات باید هرچه سریعتر برگزار شود. به گفته وی این انتخابات در 3 ماه آینده برگزار خواهد شد.

در همین راستا روزنامه صهیونیستی«معاریو» نوشت که «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در نظر دارد به عرصه سیاسی بازگردد و در انتخابات آینده کنست با نتانیاهو رقابت کند.

بر اساس این گزارش نزدیکان اولمرت گفتند که وی به طور جدی به رقابت با نتانیاهو برای دستیابی به نخست‌وزیری آینده اسرائیل فکر می‌کند و ظرف چند روز آینده موضع نهایی خود را اعلام خواهد کرد بویژه اینکه دادگاه مرکزی اسرائیل در شهر قدس وی را از اتهامات وارده تبرئه کرده است و می‌تواند به حیات سیاسی بازگردد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول