اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تلاش ساف برای ارائه دادخواست قضایی علیه لیبرمن

خبرگزاری فارس: مشاور سیاسی رئیس تشکیلات خودگردان از تلاش سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) برای ارائه دادخواست قضایی علیه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به دلیل تهدیدات مکرر وی علیه رئیس این تشکیلات خبر داد.

تلاش ساف برای ارائه دادخواست قضایی علیه لیبرمن

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «سما»، «نمر حماد» با اشاره به تهدیدات تحریک‌آمیز «آویگدور لیبرمن» علیه «محمود عباس» گفت که ساف به دنبال ارائه دادخواست قضایی علیه لیبرمن است.

وی افزود: شخصی در سطح لیبرمن که رهبر یک حزب سیاسی، معاون نخست‌وزیر و وزیر خارجه اسرائیل است به گونه‌ای سخن می‌گوید که گویی رهبر یک باند مافیایی است که دائما از قتل دشمنانشان سخن می‌گویند و پیروان آنها نیز این تهدیدات را عملی می‌کنند.

حماد اظهار داشت: جامعه بین‌المللی نباید در برابر اینگونه اظهارات تحریک‌آمیز سکوت اختیار کند و به همین دلیل تماس‌ها با وکلای اسرائیلی‌، آمریکایی و اروپایی ادامه دارد تا یک تیم حقوقی برای پیگیری این قضیه مهم و خطرناک تشکیل شود.

این در حالی است که اتحادیه عرب از «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل متحد خواسته است تا به «تهدیدات» وزیر خارجه رژیم صیهونیستی پاسخ دهد.

لیبرمن تا کنون بارها عباس را هدف حمله خود قرار داده و حتی خواستار برکناری وی از ریاست تشکیلات خودگردان شده است و اخیرا نیز پس از سخنرانی عباس در مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد تا زمانی که عباس روی کار است صلح با فلسطینیان محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول