اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوشنبه هفته آینده

عشایر شیروان به استقبال رهبر معظم انقلاب می‌روند

خبرگزاری فارس: جمع کثیری از عشایر شیروانی برای استقبال از رهبر معظم انقلاب در سفر به این شهرستان در روز دوشنبه هفته آینده آماده می‌شوند.

عشایر شیروان به استقبال رهبر معظم انقلاب می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، جمعی از عشایر این شهرستان آمادگی همه جانبه خود را همچون دیگر اقشار این خطه از خراسان‌شمالی در مراسم استقبال از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اعلام داشتند.

آنان با اشاره به فرموده بنیان‌گذار جمهوری اسلامی که عشایر را ذخایر انقلاب دانستند، اعلام کرده‌اند که ایجاد فضای معنوی و کسب فیض مردم متدین از رهنمودهای آیت‌الله خامنه‌ای مهم‌ترین برکات حضور معظم‌له در این شهرستان خواهد بود.

یکی از عشایر شیروانی در این زمینه اظهار کرد: در شرایط فعلی بهترین کار برای ورود معظم‌له تقواپیشگی است و همه باید در آستانه ورود رهبری متعهد و باتقوا باشیم.

بهرام سیناییان از طوایف بیچرانلو با ابراز شور و شعف از سفر رهبر معظم انقلاب، بر بهره‌گیری هرچه تمام‌تر مردم از منویات رهبری در سفر به استان تاکید کرد.

یکی دیگر از عشایر طایفه باچوانلو در این باره گفت: نقش رهبری همان نسیم رحمت الهی است، بنابراین خود را باید در مسیر رحمت الهی قرار دهیم.

برات محمدی اظهار کرد: خداوند بزرگ در هر دوره از روزگار نسیم‌هایی قرار داده است که مردم باید خود را در این مسیر این نسیم قرار دهند و همینطور سفر رهبری به شیروان همان نسیم بهاری است که باید خود را در معرض این نسیم قرار دهیم.

قنبرعلی براتیان از طایفه رودکانلو نیز سفر رهبری را مایه خیر و برکت برای این شهرستان عنوان کرد و گفت: باید از این سفر برای ذخیره معنویت نهایت استفاده را برد.

شهرستان شیروان در شرق خراسانشمالی قرار دارد.

این شهرستان دارای 9 طایفه عشایر با یک هزار و 864 خانوار و 10 هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/ل10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول