اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جدال ورزشکاران 14 استان

روشن‌بین قهرمان دارت مردان کشور شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از موفقیت ورزشکار قمی در کسب مقام قهرمانی پیکارهای دارت مردان کشور خبر داد.

روشن‌بین قهرمان دارت مردان کشور شد

علیرضا ساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: خوشبختانه در بین رشته‌های متعددی که زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم هستند رشته ورزشی دارت یکی از ورزش‌های موفق و مدال‌آور ورزش قم نام گرفته است.

وی ادامه داد: ورزشکارانی که در انجمن‌های مختلف این هیئت مشغول فعالیت حرفه‌ای هستند با جان و دل و عشق و علاقه زیاد به کار می‌پردازند.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم اضافه کرد: در بیس بال، سافت بال، راگبی، کریکت، طناب‌کشی، فوتبال دستی، دارت و چند رشته ورزشی دیگر همگی ورزشکاران با اخلاق و تعصبی که دارند در سال‌های اخیر همواره برای ورزش قم افتخارآفرین بوده‌اند.

وی در ادامه به آخرین موفقیت به دست آمده توسط ورزشکاران اعزامی این هیئت به رقابت‌های قهرمانی کشور اشاره کرد و بیان داشت: مسابقات زیر گروه دارت قهرمانی کشور که برترین‌های خود را شناخت، میدان مهمی بود و خوشبختانه با موفقیت نماینده استان قم در کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی به اتمام رسید.

ساری ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان رقابت‌های دارت قهرمانی مردان کشور با شرکت چهره‌های مطرح از 14 استان به میزبانی تهران برگزار شد و سرانجام قهرمانی نماینده شایسته دارت قم یعنی محمدعلی روشن‌بین را به دنبال داشت.

وی خاطر نشان کرد: روشن‌بین از چهره‌های سرشناس ورزش قم در این رشته ورزشی است که در سال‌های اخیر در مسابقات قهرمانی دارت کشور همواره جزو مدعیان کسب مقام‌های اول تا سوم و قرار گرفتن بر روی سکو بوده است که خوشبختانه این بار نیز تلاش و دقت وی در اجرای این رشته ورزشی به بار نشست و یک موفقیت دیگر نصیب ورزش قم شد.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: در این رقابت‌ها بعد از نماینده قم دو نماینده استان خراسان رضوی یعنی محمدمهدی دهقان و مصطفی ابراهیمی مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند و مجید رضوانی از البرز چهارم شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول