اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

فعالیت جوانان در قالب تشکل‌های جوان ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از ساماندهی و هدایت فعالیت جوانان در قالب تشکل‌های جوان خبر داد.

فعالیت جوانان در قالب تشکل‌های جوان ساماندهی می‌شود

روح‌الله رمضانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم رویکرد وزارت ورزش و جوانان در زمینه تشکل‌های جوان را ایجاد شبکه‌های اجتماعی ملی جوانان در موضوعات مختلف بیان کرد و عنوان داشت: وزارت ورزش و جوانان با ایجاد شبکه‌های اجتماعی فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و... در پی آن است تا فعالیت جوانان را در قالب تشکل‌های جوان ساماندهی و هدایت کند.

وی در ادامه از اعزام دبیران هفت تشکل جوان قم به همایش عفاف و حجاب کشور خبر داد و ابراز کرد: هفت نفر از دبیران تشکل جوان فعال در موضوع عفاف و حجاب به همایشی که با همین موضوع در شهر ساری برگزار می‌شود، اعزام شدند.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم خاطر نشان کرد: این تشکل‌های جوان پس از شرکت در این همایش و بازگشت به قم در شبکه اجتماعی عفاف و حجاب کشور که شامل تمام تشکل‌های جوان فعال در موضوع عفاف و حجاب است فعالیت خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به علاقمندی که جوانان مستعد قمی نشان می‌دهند تاکنون همایش‌های مختلفی با موضوع شهید مطهری، امام خمینی(ره) و عفاف و حجاب در شهرهای مختلف برگزار شده که جوانان قمی در این همایش‌ها حضور مستمر و موفق داشته‌اند.

رمضانی یادآور شد: استفاده از ظرفیت بالای شهر مقدس قم موجب افزایش غنا و بهبود محتوای همایش‌های ملی با موضوعات فرهنگی و مذهبی خواهد شد و این استان آمادگی خود را به منظور مساعدت تشکل‌های مرجع و نیز وزارت ورزش و جوانان برای استفاده از طلاب، اساتید و نیز امکانات و فضاهای آموزشی موجود استان اعلام کرده است.

وی در پایان به در پیش بودن هفته ازدواج و همچنین هفته ورزش و تربیت بدنی اشاره کرد و بیان داشت: برای این منظور با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، برنامه‌های متنوعی در هر دو بخش در نظر گرفته‌ایم که بخش مهم آن به برگزاری چند مراسم با شکوه جشن ازدواج و همچنین برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی اختصاص دارد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول