اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

طرح پاکسازی محلات هرمزگان تصویب شد

خبرگزاری فارس: طرح پاکسازی محلات هرمزگان از مواد مخدر در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به تصویب رسید.

طرح پاکسازی محلات هرمزگان تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری صبح امروز در نشست شورای هماهنگی با مواد مخدر با اشاره به فراهم شدن مقدمات طرح جامع و راهبردی مبارزه با مواد مخدر در هرمزگان اظهار داشت: این طرح با صرف ساعت‌ها وقت کارشناسی تهیه شده است و باید با تعامل و همکاری دستگاه‌ها و مردم اجرا شود.

وی با بیان اینکه موازی کاری به عنوان آفت و مانع انجام بهتر امور در این حوزه است، اضافه کرد: حذف موازی‌کاری‌ها در این طرح باید مدنظر باشد و مدیران دستگاه‌های مربوطه نهایت همکاری را در این راستا با هم داشته باشند.

به گفته معاون استاندار هرمزگان، راه موفقیت این طرح انجام وظایف و ماموریت‌های تدوین شده به نحو مطلوب و شایسته است.

بامری وظایف سازمان‌های ذی‌ربط آموزشی، تبلیغاتی، انتظامی و امنیتی را در راستای آشنا ساختن خانواده‌ها و جوانان از فرایند معضلات اجتماعی و ناهنجاری‌های اخلاقی مهم اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اجرای کامل طرح پاکسازی محلات استان هرمزگان از انواع مخدر و جمع‌آوری معتادان طی روزهای آینده تاکید کرد.

بامری، با اشاره به تقارن برگزاری جلسه با روز جهانی کودک افزود: امروزی روزی است که کودکان باید بدون ترس، اضطراب و نگرانی به فکر بازی و سرگرمی‌های کودکانه باشند اما مواد مخدر از یک سو بلای جان خانواده‌ها شده و از سوی دیگر باعث آسیب و ضرر به روح و جسم کودکان می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی اظهار داشت: این نیرو در واقع اجرا کننده است و دستگا‌ه‌های فرهنگی همواره باید مراقب بوده و به اجرای طرح‌های فرهنگی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

بامری یادآور شد: به عنوان مثال تربیت بدنی باید همواره نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی در محلات و فراهم‌‌آوری زمینه فعالیت جوانان تلاش کند.

طی طرح پاکسازی محلات از مواد مخدر و خرده‌فروشان که در ماه‌های اخیر در برخی از دیگر نقاط کشور نیز اجرایی شده است، محلات و نقاط مورد نظر که از قبل شناسایی شده، به طور کامل تخریب و سکنه آن در محل‌هایی دیگر اسکان داده می‌شوند.

یکی از بخش‌های عمده این طرح دستگیری خرده‌ فروشان مواد مخدر است.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول