اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر:

زیباسازی منظر شهری در اولویت کار قرار گیرد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: زیبا‌سازی منظر شهری باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد و با مظاهر نازیبایی برخورد شود.

زیباسازی منظر شهری در اولویت کار قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نظر حسین‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت:  تبلیغات نا‌مناسب، غیرمجاز، نا‌زیبا و نصب تابلوهای نا‌مناسب و غیر استاندارد از نظر ابعاد، دیوار‌نویسی‌های متعدد و اغلب غیر‌مجاز باعث شده است تا منظر شهری در شوشتر به شدت مخدوش و نا‌زیبا باشد و این امر مردم را بسیار ناراحت کرده است.

حسین‌زاده خاطر‌نشان کرد: منظر شهری شوشتر نشاط را به شهر تزریق نمی‌کند و همین امر باعث می‌شود تا مردم تغییرات عمرانی را چشمگیر ندانند چرا که با وجود کارهای عمرانی زیاد، همچنان چهره شهر فرسوده و نازیباست.

وی تاکید کرد: باید تغییری در چهره ظاهری شهر ایجاد شود و مردم احساس کنند که چهره فرسوده شهر در حال پوست‌اندازی است تا مشارکت بخش خصوصی هم افزایش یابد.

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: در این‌باره قانون اختیارات زیادی را به شهرداری داده است و تنها کافی است اعمال قانون شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرداری شوشتر در ماه‌های گذشته بیش از 600 تابلوی غیر استاندارد، غیرمجاز و خطر آفرین را از سطح شهر شوشتر جمع‌آوری کرده است.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول