اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس:

وزارت ارشاد برای ترویج فرهنگ اسلامی برنامه‌ریزی کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: در حال حاضر وزارت ارشاد به عنوان مهم‌ترین متولی سیاست‌گذاری در حوزه فرهنگ مطرح است و لازم است که این وزارتخانه در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه برنامه‌ریزی کند.

وزارت ارشاد برای ترویج فرهنگ اسلامی برنامه‌ریزی کند

عوض حیدرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: تلاش برای خدشه‌دار کردن عملکرد خبرگزاری فارس در حقیقت  مصداق بارز خاک پاشیدن به طرف خورشید برای محوکردن آن است.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر اساس مسئولیت خود طی شبانه‌روز از سایت‌های خبری بازدید کرده و همواره از خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه برتر و استثنایی یاد می‌کنند.

حیدرپور با اشاره به اهمیت حقیقت‌جویی در حوزه رسانه‌ها افزود: حقیقت‌جویی و واقعیت‌گرایی به عنوان مهم‌ترین آرمان‌های شهیدان مطرح است و باید به این اصل مهم اعتراف کنیم که خبرگزاری فارس همواره در راستای تحقق این آرمان‌های متعالی فعالیت داشته است.

نماینده مردم شهرضا با تشریح اهمیت بررسی مسایل و نابسامانی‌های جامعه از سوی رسانه‌ها گفت: به هر حال همگان با در نظر داشتن اهداف انقلاب اسلامی در راه دستیابی به این اهداف بزرگ تلاش کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ تصریح کرد: در حال حاضر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مهم‌ترین متولی سیاستگذاری در حوزه فرهنگ مطرح است و لازم است که این وزارتخانه در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی در جامعه برنامه‌ریزی کند.

وی اضافه کرد: در برخی موارد انحرافاتی در سطح جامعه وجود دارد که نیازمند بررسی دقیق و موشکافانه از سوی وزارت ارشاد و تدوین سیاست‌های اصولی در جهت اصلاح این انحرافات است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول