اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارشاد در پاسخ به فارس:

بعدا دلایل توقیف روزنامه شرق را خواهم گفت

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توضیح اظهارات اخیر رییس جمهور در مورد توقیف روزنامه شرق گفت: بعدا به این سوال پاسخ خواهم داد.

بعدا دلایل توقیف روزنامه شرق را خواهم گفت

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه دیدار با آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در پاسخ به خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با گرانی کاغذ گفت: محموله‌هایی خریداری کردیم که به زودی وارد کشور می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ما منتظر هستیم ببینیم پس از ورود این کاغذها اوضاع بازار چگونه خواهد شد، سپس تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد دلایل توقیف روزنامه شرق و اظهارات اخیر رییس جمهور گفت: بعدا به این سوال پاسخ خواهم داد.

گفتنی است رییس جمهور در نشست خبری اخیر خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره توقیف روزنامه شرق، گفت: مشی دولت در هفت سال گذشته روشن است و دولت حداکثر آزادی ممکن را داشته و در واقع ما آزادی نزدیک به مطلق برقرار کرده‌ایم.

احمدی‌نژاد بر همین اساس گفت: نظر من در این باره نیز مشخص است و به نظرم کار وزیر ارشاد قطعاً اشتباه بوده است.

انتهای پیام/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول