اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

کارگاه تربیت متخصص مشاوره دینی در مازندران آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: کارگاه تربیت متخصص مشاوره دینی در مازندران آغاز به کار کرد.

کارگاه تربیت متخصص مشاوره دینی در مازندران آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران، کارگاه تربیت متخصص مشاوره دینی در مازندران با حضور حجت‌الاسلام ناصر شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام احمد رهنمایی مدیر گروه مشاوره موسسه آموزشی پ‍ژوهشی امام خمینی(ره)‌ و 110 نفر از اساتید گفتمان دینی، ‌مشاوره خانواده و زنان فعال عرصه فرهنگی با تلاش اداره فرهنگی این اداره کل در چالوس شروع به کار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در این مراسم افزود: خیلی از نعمت‌های الهی در وجود ما نهفته است که ما قدردان آن نبوده و باید در آن تامل کرد .

حجت الاسلام ناصر شکریان بیان داشت:‌ کرامت انسان‌ها به مقام و ثروت آنها نیست و در اعتقادات و باورهای دینی ما هر کس که تقوای الهی داشته باشد و در راه طاعت الهی تلاش کند و شکرگزار نعمت‌های خداوندی باشد نزد خداوند محبوب‌تر است و قرب بیشتری دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی مشاوره با بهره‌گیری از معارف و مفاهیم دینی برای اقشار تاثیرگزار به وی‍‍‍‍ژه اساتید و طلاب و روحانیون از حضور اساتید و روحانیون  قدردانی کرد.

‌حجت‌الاسلام سیداحمد رهنمایی استاد حوزه و دانشگاه و مدیر گروه مشاوره موسسه آموزشی پ‍ژوهشی امام خمینی نیز با اشاره به لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی مشاوره و مهارت‌های زندگی ‌بر استمرار این دوره‌ها تاکید کرد.

به گزارش فارس؛ در ابتدای این دوره آموزشی که به مدت دو روز با عنوان مهارت‌های زندگی در مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روستای هچیرود شهرستان چالوس در حال برگزاری است،‌ بسته فرهنگی شامل کتب مشاوره ‌به شرکت کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول