اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

آمریکائیها درباره ایران در توهم هستند

کامران: مسئولان مجلس و دولت در کنار هم اوضاع ارز را سامان می‌دهند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه اقتصاد ما دچار نوعی جو روانی است تاکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در مورد مردم ایران تحلیل غلطی دارند و در توهم هستند.

کامران: مسئولان مجلس و دولت در کنار هم اوضاع ارز را سامان می‌دهند

حسن کامران نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: امروز گرانی‌ها مردم را به ستوه آورده اما این به آن معنی نیست که نتوان آن را مدیریت کرد و به حالت معمول خود در آورد.

وی افزود: امروز دولت آمریکا با تحریم‌های خصمانه خود به دنبال تشنج در اقتصاد کشور و در نهایت به دنبال تشنج در اصل نظام است اما ما باید با انسجام و همدلی نگذاریم که دشمن از این فشارها بهره‌برداری سیاسی کند.

نماینده اصفهان تصریح کرد: تورم و گرانی در اقتصاد همواره و در مقاطع مختلف برای جمهوری اسلامی ایران رخ داده است به عنوان مثال در سال 57 که جنگ تحمیلی رخ داد با همدلی و وحدت توانستیم به راحتی مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذاریم بدون اینکه کمر کسی از زیر بار مشکلات خم شود امروز نیز باید مثل سال 57 عمل کرد.

کامران با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در مورد مردم ایران تحلیل غلطی دارند، خاطرنشان کرد: ملت ایران ثابت کرده که هر زمان که نظام و رهبری در میان باشد با تمام وجود به دفاع بر‌می‌خیزد و وحدت را بیش از پیش به نمایش خواهد گذاشت.

نماینده مردم اصفهان با تاکید بر اینکه وضعیت اقتصاد امروز کشور  دچار نوعی جو  روانی است گفت که باید در بازار ارز یک مدیریت ویژه انجام داد و مسئولان دولتی و مجلسی در کنار هم اوضاع را سر و سامان بخشند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول